سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حسینی امام جمعه مینودشت

دبیر شورای حوزه علمیه استان گلستان گفت: رژیم عربستان با انجام این اعمال وحشیانه، خود را خادم حرمین شریفین نیز می نامند، حال آنکه آنها خادم کاخ سفید هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مراسم محکومیت جنایات آل سعود در یمن ظهر امروز به صورت همزمان در مدارس علمیه سراسر استان گلستان با حضور علما، فضلا، اساتید و طلاب مدارس علمیه برگزار شد؛  این مراسم در گرگان به صورت متمرکز در مدرسه علمیه سفیران هدایت و با حضور کادر علمی، مدیریتی و اساتید مدارس علمیه شهرستان گرگان برگزار گردید.

حجت الاسلام حسینی، امام جمعه شهرستان مینودشت در این مراسم طی سخنانی  با تاکید براینکه  امروز ما در برابر همه مسلمانان و از جمله در برابر مردم مظلوم یمن که در بدترین شرایط قرار گرفته اند، مسئولیت داریم، اظهارداشت: مسئولیت امروز ما نسبت به گذشته بیشتر است زیرا استکبار جهانی تمام امکانات خود را برای در هم کوبیدن اسلام و تشیع به کار بسته است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان، با تاکید بر غیر انسانی بودن عمل رژیم آل سعود، گفت: آل سعود بدون توجه به انسانیت، آوار بمب های خود را بر سر زنان و فرزندان بی دفاع یمن سرازیر کرده است.

حجت الاسلام حسینی افزود: رژیم عربستان با انجام این اعمال وحشیانه، خود را خادم حرمین شریفین نیز می نامد، حال آنکه آنها خادم کاخ سفید هستند.

وی عنوان کرد: آل سعود نام عملیات خود را طوفان قاطع می‌گذارد؛ این طوفان قاطع زمانی که مردم مظلوم غزه زیر بمباران های وحشیانه اسرائیل قرار داشتند، کجا بود؟!

امام جمعه شهرستان مینودشت  خاطر نشان کرد: امروز در این مکان تجمع کرده ایم برای اینکه به آل سعود بفهمانیم کار آنها لکه ننگی بر دامن اسلام است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: آمریکا باید بداند که مردم یمن در نهایت پیروز شده و بینی استکبار به خاک مالیده خواهد شد.

وی در پایان گفت: ما حوزویان این عمل ننگین آل سعود را محکوم کرده و مطمئن هستیم که این عملیات مقدمه فروپاشی این رژیم منحوس است.

گفتنی است، این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و در ادامه حاضرین مشت های گره کرده خود را در اعتراض به جنایات رژیم ملعون آل سعود بلند کرده و شعارهایی از چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، سعودی ننگت باد آمریکا مرگت باد، کشتن بیگناهان جنایتی مدرن است و... سر دادند.

در پایان این مراسم نیز قطعنامه ای در محکومیت رفتار غیرانسانی حکومت آل سعود علیه مردم یمن قرائت شد که در بخش از آن آمده است: ایستادگی حکومت ها در برابر رژیم های شیطانی و استکباری باعث ایجاد رعب و وحشت در دل نظام های سلطه گر و حکومت های دست نشانده منطقه شده است. خیزش‌های مردمی در جهان به خصوص جهان اسلام بشارت دهنده دوران جدیدی است که طبق وعده خداوند در قرآن به حکومت مستضعفان و صالحان بر زمین منجر می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha