جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرکز فقهی اهل البیت(ع)

حوزه/ مرکز فقهی اهل البیت(ع) برای سال تحصیلی 95-94 در رشته های تحصیلی فقه و اصول ویژه طلاب سطوح عالی و خارج ثبت نام می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مرکز فقهی اهل البیت(ع) تحت اشراف آیت الله یثربی از طلاب سطوح عالی و خارج ثبت نام به عمل می آورد.

بر اساس این گزارش قابل ذکر است، اتمام سطح (کتبی پایه 10 و شفاهی پایه 9) از شرایط داوطلبین خارج و داشتن حداقل معدل 17 از پایه قبل یکی از شرایط پذیرش داوطلبین سطح عنوان شده است.

شایان ذکر است، استفاده از فضای کتابخانه و اینترنت جهت تحقیق، ارائه تسهیلات ویژه جهت امور کمک آموزشی، تأمین حجره برای متقاضیان سطح و پرداخت کمک هزینه تحصیلی از جمله مزایای حضور در این مرکز ذکر شده است.

همچنین محدوده آزمون کتبی برای طلاب سطح، فقه و اصول پایه قبل و برای طلاب خارج کفایه و مکاسب پایه 10 می باشد.

این گزارش می افزاید؛  4 خرداد آخرین مهلت ثبت نام در این مرکز بوده و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به آدرس اینترنتی به نشانی: http://tafaqoh.ir یا به آدرس: قم، خیابان صفائیه، کوچه آمار، فرعی سوم سمت چپ، پلاک 56 مراجعه نمایند.

گفتنی است؛ یک قطعه عکس، تصویر مدرک شناسایی و برگه ارزیابی تحصیلی از مدارک ثبت نام در این مرکز بوده و تاریخ برگزاری آزمون پنجشنبه 7 خردادماه سال جاری می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha