جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام جمشیدی حوزه خواهران

حوزه/مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور از راه اندازی دوره های غیر حضوری و مجازی سطح 4 حوزه علمیه خواهران در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزش های مجازی و غیرحضوری حوزه علمیه خواهران اظهارداشت: با توجه به ظرفیت های موجود مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و همچنین تعامل موثر با مراکز تاثیر گذار علمی، پژوهشی و تحقیقاتی درصدد توسعه سطوح آموزشی و رشته های تحصیلی مرکز آموزش های غیرحضوری هستیم.

رئیس هیئت امنای مرکز آموزش های مجازی و غیرحضوری حوزه علمیه خواهران به سیاست های اصلی این مرکز اشاره کرد و افزود: تعامل با مراکز اثرگذار، نگاه بین المللی به مساله آموزش، ارتقاء فناوری اطلاعات در عرضه آموزش غیرحضوری و بهره گیری از شیوه های نوین آموزش از جمله نکاتی است که همیشه مورد توجه برنامه ریزان این مرکز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: مهمترین نکته ای که همیشه در دستور کار بوده است و هرگز نسبت به آن کوتاهی نشده است ارتقای دو اصل علمی و تربیتی است بطوریکه تربیت مقدم بر تعلیم بوده است.

وی در پایان یادآور شد: نیاز امروز ما اطلاع رسانی است و باید نسبت به اطلاع رسانی همه بخش و عرصه های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران اهتمام جدی تری داشت.

انتهای پیام   17/313

 

poustchian

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha