پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 359387
۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
کانال خبرگزاری حوزه

خبرگزاری «حوزه» کانال اختصاصی خود را در تلگرام، راه‌اندازی کرد. مخاطبان ارجمند می‌توانند مطالب و اخبار مهم سایت رسمی حوزه را از این طریق دریافت کنند.

کانال «حوزه»، با هدف سهولت دسترسی کاربرانی ایجاد شده است که به جای باز کردن سایت حوزه نیوز، ترجیح می‌دهند عناوین اخبار مهم را از طریق محیط تلگرام دریافت نمایند.

چنانچه نرم افزار تلگرام را بر روی گوشی های تلفن همراه یا دسکتاپ  خود دارید می توانید برای عضویت در گروه خبری «حوزه» کلیک کنید.

کانال خبرگزار ی حوزه  در تلگرام

https://telegram.me/hawzahnews

پس از آن سیستم بصورت اتومات شما را به نرم‌افزار تلگرام هدایت خواهد نمود. سپس با مشاهده کانال خبرگزاری «حوزه» در نرم‌افزار تلگرام خود بر روی گزینه Join در قسمت پایین کلیک کنید.

کاربران گرامی دقت داشته باشند که نرم افزار تلگرام حتما بروزرسانی شده باشد.

جهت بروز رسانی می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

لینک‌های بروزرسانی نرم‌افزار تلگرام

موبایل با سیستم عامل اندروید در بازار

نسخه ویندوز

موبایل‌ یا تبلت اپل از آیتونز

نسخه کامپیوتر‌های اپل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد رحیمی IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    باتقدیر وتشکر
  • اصغرسامنی IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 0
    موفق باشید
  • محمد مهدی مستشاری IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
    0 0
    سلام علیکم. جمعی از طلاب مشغول یه طرحی به نام مدافعان حریم هستیم در ترویج امر به معروف و نهی از منکر ، به ویژه منکر بدحجابی در شهر مقدس قم ـ حرم اهل بیت علیهم السلام ـ . یکی از کارهایی که انجام دادیم، این بود که با حاجاقای فرحزاد و حاجاقای آقا تهرانی در باره ی تذکر لسانی در قبال منکر بدحجابی در شهر قم مصاحبه کردیم و کلیپ ساختیم. (ادامه در پیام بعدی)
  • خورشید IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
    0 0
    سلام در این لینک http://hawzahnews.com/TextVersionDetail/406267 بحث استفاده از ژلاتین فتوا آقای خامنه ای یک جا ذبح شرعی شده اند اشتباه نوشتید نشده است ویرایش کنید تو سایتم اعلام کنید اشتباه شده اون افرادی که حکم خوندن اطلاع بدید از راهی که بدون حکم درست چیه شاید من اشتباه کرده باشم خودتون تحقیق کنید و دوباره ببینید
  • محمد سیفی اصفهانی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
    0 0
    ضمن عرض تعزیت به محضر حضرت صاحب الزمان عج و حوزه های علمیه درگذشت عالم ربانی مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ محمد علی سیفی اصفهانی خادم الحسین و نجل مرحوم آیت الله آقا شیخ احمد مجتهد بید آبادی(ره) ،جانباز و پدر شهیدان نفیسه ، حکیمه ، فاطمه سیفی را به استحضار می رساند مراسم همتمین روز درگذشت آن مرحوم روز ۵شنبه ۲۵آبان ماه۹۶ ازساعت ۱۳/۳۰ تا ۱۵/۳۰ در مسجد درب کوشک واقع در خیابان آیت الله طیب (ره) اصفهان برگزار میگردد.
  • محمد IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    1 0
    باسلام اینجانب محمدفتحی ازطلاب حوزه علمیه قم درخواست عضویت واشتراک درخبرگزاری رادارم ومطالب روز واحادیث رابرام ارسال کنید باتشکر ازمطالب خوب وارزنده خبرگزاری حوزه همیشه موفق باشید.