سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 364130
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
نشست خبری جامعة الزهرا

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و بین الملل جامعة الزهرا (س) از تمدید ثبت نام این نهاد حوزوی تا هشتم دی ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» سرکار خانم دکتر سیده نیره سادات اسماعیلی طبا صبح امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه استان قم که با موضوع آزمون ورودی سال تحصیلی 96-95 جامعة الزهرا(س) برگزار شد اظهار داشت: جامعه الزهرا (س) به عنوان بزرگترین مرکز علمی حوزوی برای بانوان در سال 1363 با حکم مستقیم امام راحل(ره) تأسیس و بعد از گذشت 31 سال توانسته است خواهران بسیاری را از داخل و خارج از کشور تربیت نماید.

وی با اشاره به اهداف برنامه های جامعة الزهرا (س) ابراز داشت: «گسترش فرهنگ و اسلام ناب محمدی»، «تربیت بانوان اندیشمند، اسلام شناس و وارسته» و «تربیت کارشناسان مسائل دینی»، «تربیت مشاوران در حوزه دین»، «تربیت محققان» و «تربیت مادران و همسران موفق» از جمله اهداف برنامه های جامعه الزهرا (س) می باشد.

*دانش آموختگی 50 هزار طلبه خواهر ایرانی و غیرایرانی در جامعة الزهرا (س)

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل جامعة الزهرا (س) با بیان این مطلب که تا به امروز بیش از 50 هزار طلبه خواهر از جامعه الزهرا (س) دانش آموخته شده اند، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر حدود 14 هزار طلبه در جامعه الزهرا (س) مشغول به تحصیل می باشند که 1 هزار و 500 نفر از آنان طلاب خواهر غیرایرانی از 59 کشور می باشند.

*ثبت نام ورودی جامعة الزهرا (س) تمدید شد

دکتر اسماعیلی طبا با اشاره به اینکه ورودی جامعة الزهرا (س) از طریق آزمون سراسری انجام خواهد شد، تصریح کرد: ثبت نام ورودی سال 96-95 جامعه الزهرا (س) از سه شنبه 10 آذرماه سال جاری آغاز و تا 24 این ماه ادامه داشت که به دلیل درخواست های مکرر بوسیله داوطلبان تا 8 دی ماه تمدید شده است.

وی یادآور شد: یکی از امتیازاتی که جامعة الزهرا (س) در سال جاری به آن اقدام کرده است، برگزاری آزمون در تمامی مراکز استان ها است که در راستای رفاه حال بانوان انجام خواهد پذیرفت.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل جامعة الزهرا (س) با اشاره به شرایط پذیرش در سال 96-95، اظهار داشت: کلیه اطلاعات مربوط به شرایط عمومی و اختصاصی در دفترچه های آزمون ورودی به تفکیک سطوح مختلف و در سایت جامعة الزهرا (س) به آدرس www.jz.ac.ir بیان شده است.

*سی ام بهمن ماه؛ زمان آزمون کتبی جامعه الزهرا (س)

دکتر اسماعیلی طبا با اشاره به اینکه ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون ورودی در 27 و 28 دی ماه سال جاری انجام خواهد شد، ابراز داشت: دریافت کارت آزمون ورودی، 25 تا 29 بهمن ماه بوده و آزمون کتبی جمعه سی ام بهمن ماه سال جاری انجام خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که شرکت کنندگان برای دریافت نتیجه آزمون کتبی از بیستم اسفندماه می توانند به سایت جامعه الزهرا (س) مراجعه نمایند، خاطرنشان ساخت: دواطلبان برای درخواست تجدید نظر از 20 تا 24 اسفندماه می توانند به سایت جامعه الزهرا (س) مراجعه کنند.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا (س) تصریح کرد: زمان بندی مصاحبه علمی پذیرفته شدگان اولیه از تاریخ 20 تا 26 اسفندماه به پذیرفته شدگان اعلام خواهیم کرد.

*پذیرش 2 هزار و 500 طلبه خواهر در سال تحصیلی جدید

دکتر اسماعیلی طبا یادآور شد: مصاحبه علمی پذیرفته شدگان از هفته آخر اردیبهشت سال 1395 آغاز خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که از 10 هزار داوطلب، نزدیک به 2 هزار نفر در سال گذشته جذب جامعه الزهرا (س) شده اند، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید نیز قریب به 2 هزار و 500 طلبه خواهر پذیرش خواهیم داشت.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مرضیه شیدایی IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    1 0
    با سلام. به دلیل اینکه من میخواهم از سال اینده ساکن قم بشم میخواستم از الان شروع کنم به تحصیل غیر حضوری در حوزه جامعه الزهرا قم تا ان شاءالله بتونم در اینده حضور پیدا کنم.لطف میکنین من رو راهنمایی کنین