جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اخلاق

حوزه/ نشست آشنايي با رشته‌هاي "اخلاق کاربردي"، "تربيت اخلاقي"، "مشاوره و راهنمايي"، "روانشناسي" از رشته‌هاي مقطع کارشناسي ارشد مؤسسه آموزش عالي اخلاق و تربيت، برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» قائم مقام مؤسسه آموزش عالي اخلاق و تربيت با اعلام  این خبر اظهار داشت: به دنبال درخواست متقاضيان تحصيل در اين مؤسسه و به منظور راهنمايي بيشتر علاقمندان محترم و طلاب حوزه‌هاي علميه با رشته‌هاي اين مؤسسه، جلسه توجيهي آشنايي با رشته‌هاي "اخلاق کاربردي"، "تربيت اخلاقي"، "مشاوره و راهنمايي"، "روانشناسي" و همچنين تشريح جزئيات مربوط به نحوه برگزاري آزمون اختصاصي سال 95 با حضور کارشناسان آموزش و سخنراني حجت الاسلام مهدي عليزاده رئيس دانشکده اخلاق مؤسسه اخلاق و تربيت و معاون راهبردي دفتر تبليغات اسلامي، عصر شنبه 26 دي ماه ساعت 16 در حسينيه قدس مجتمع امين، برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام هادي بنکدار با اشاره  به تمديد مهلت ثبت نام در آزمون اختصاصي اين مؤسسه تا 2 بهمن94 بیان کرد: مؤسسه آموزش عالي اخلاق و تربيت با مجوز رسمي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در قم فعاليت مي‌نمايد و کليه داوطلبان دارای مدرک سطح 2 حوزه‌هاي علميه مي‌توانند جهت انتخاب يکي از 4 رشته «اخلاق کاربردي»، «تربيت اخلاقي»، «مشاوره و راهنمايي» و «روانشناسي» در مقطع کارشناسي ارشد اقدام نمايند.

بنکدار در ادامه با اشاره به زمان برگزاري آزمون کتبي و شفاهي در ارديبهشت 95 اظهار داشت: آزمون اختصاصي پذيرش دانش‌پژوه مقطع کارشناسي ارشد اين مؤسسه با مجوز رسمي شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و با همکاري سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌پژوهان این مؤسسه طي دو مرحله گزينش و از بین طلاب ممتاز حوزه‌های علمیه سراسر کشور انتخاب می‌شوند، خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه هیئت امنای مؤسسه اخلاق و تربیت، طی دوره تحصیلی مقطع کار‌شناسی ارشد هیچ‌گونه شهریه تحصیلی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانش‌پژوهان اخذ نمی‌گردد.

وي در ادامه اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در آزمون اختصاصي پذيرش مؤسسه اخلاق و تربيت به سامانه ثبت نام این موسسه به نشانی ueae.ir مراجعه نمايند و همچنين جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره 32930520 تماس حاصل کنند.

قائم مقام رئيس مؤسسه آموزش عالي اخلاق و تربيت افزود: مؤسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت از سال 1390 به همت جمعی از فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی و با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز به کار کرده است و تا کنون با برگزاری 4 دوره آزمون اختصاصی موفق به جذب قریب به 200دانش‌پژوه مقطع کار‌شناسی ارشد شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha