شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ امام جمعه مشهد تصریح کرد: محرومیت زدایی و توسعه فرهنگی و عمرانی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است و مسئولان باید در راستای رفع دغدغه های معظم له تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی، امروز در آیین افتتاح پروژه های فرهنگی و عمرانی حاشیه شهر مشهد که با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری، علما، ائمه جماعات مساجد برگزار شد، تصریح کرد: محرومیت زدایی و توسعه فرهنگی و عمرانی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است و مسئولان باید در راستای رفع دغدغه های معظم له تلاش کنند

امام جمعه مشهد با اشاره به دستور مقام معظم رهبری برای رفع محرومیت و توجه ایشان به توسعه فرهنگی، سلامت و عمرانی حاشیه شهر مشهد و ایجاد ستادی برای فعالیت های عمرانی و فرهنگی آن، ابراز امیدواری کرد که این فعالیت مورد توجه و عنایت حضرت بقیةالله(عج) و موجب رضایت رهبر معظم انقلاب باشد.

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی برای خدمت به ولی نعمت آن یعنی مردم مستضعف خواند و گفت: این نظام با اتحاد، همراهی و خدمت به این مردم برجا و ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درباره رسیدگی به مردم و مطرح شدن دغدغه های ایشان، گفت: در چند سال گذشته برای حاشیه شهر در زمینه فعالیت های فرهنگی، عمرانی و... کارهایی انجام شده که امیدواریم رشد بیشتری داشته باشد.

سردار سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران نیز در این مراسم با بیان اینکه سپاه با همه وجود و توان برای برداشته شدن گرد و غبار محرومیت کار می کند، گفت: این امر به مشارکت همه متولیان امر نیاز دارد و تا محرومیت زدوده نشود، به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.

مرتضوی، شهردار مشهد نیز با اشاره به پروژه ای که توسط حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی افتتاح شد، ابراز داشت: نگاه مسئولان شهر مشهد این است که این شهر را برای همه دلدادگان حریم رضوی آماده و پذیرا باشد.

برپایه این گزارش، در این مراسم همچنین 10 میلیارد رسال به بیماران صعب العلاج و ایتام از سوی مقام معظم رهبری اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha