پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، در بازدید از اقدامات صورت گرفته ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی

حوزه / تولیت آستان قدس رضوی گفت: موضوع زیارت و زائر محوری بایستی هدف اصلی همه دستگاه های خدمت رسان استان باشد و تلاش کنیم که امکانات و فعالیت ها نیز برای تسهیل امور زائران معطوف شود.

به گزارش سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، در بازدید از اقدامات صورت گرفته ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: مشهد مقدس قبله گاه مردم عزیز ایران اسلامی و همه مسلمانان جهان است و بسیاری از ارادتمندان اهل بیت(ع) دوست دارند که لحظات تحویل سال را در کنار مضجع نورانی حضرت امام رضا(ع) باشند.

وی افزود: مسئولان استان خراسان رضوی و به ویژه مسئولان شهر مشهد اقدامات ویژه ای را برای استقبال از زائران و اسکان آنان انجام داده اند و آمادگی پذیرایی از میزان بالایی از زائران عزیز را دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از اقدامات صورت گرفته برای رفاه حال زائران، اظهار داشت: ظرفیت زیارت حضرت امام رضا(ع) تلاش بیش از این را می طلبد و آستان قدس رضوی نیز این آمادگی را دارد که در راستای تسهیل امور زائران، دایره خدمت رسانی را گسترش دهد.

وی با اشاره به لزوم توجه به مقوله زائر محوری در تصمیم گیری ها و سیاستهای راهبردی استان و کشور اذعان داشت: بایستی نگاه مدیران و مسئولان به این مهم اینگونه باشد که در تزاحم بین زائر محوری و موضوعات مختلف ارجحیت با زائران و ایجاد امکانات رفاهی برای آنان باشد.

شایان ذکر است، در این بازدید که بیش از 3 ساعت به طول انجامید، استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد اجرائی خدمات سفر استان در ایام نوروز نیز حضور داشتند و به ارائه توضیحات در رابطه با اقدامات صورت گرفته پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha