پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 377564
۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
دیدار طلاب شیرازی با خانواده شهید مدافع حرم

حوزه/ به مناسبت ایام شهادت آیت الله مطهری و گرامیداشت مقام شهدای جنگ های نیابتی، مدیر، معاونین و طلاب مدارس فاطمه الزهرا(س)، الزهرا(س) و فاطمیه شیراز با خانواده شهید دهقان شیبانی ، از مدافع حرم حضرت زینب(س) دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، با توجه به فرا رسیدن ایام شهادت آیت الله مطهری و به منظور گرامیداشت مقام شهدای مدافع حرم آل الله و به جهت تجلیل و تقدیر از خانواده های معظم شهدا،مدیران، معاونین و جمعی از طلاب مدارس فاطمه الزهرا(س)، الزهرا(س) و فاطمیه شیراز با خانواده شهید دهقان شیبانی ، مدافع حرم حضرت زینب(س) دیدار کردند.

بر این اساس، در این مراسم تجلیل، همسرشهید دهقان شیبانی که خودشان نیز درمنصب والای تعلیم وتربیت ومقام معلم که مشغول به فعالیت می باشند، ازطلاب خواستندکه نگذارند نام شهداء واهدافشان پایمال دسیسه های دشمنان داخلی وخارجی شده وتهمت های سنگین ماننددریافت پول ، هدیه ومادیات برای دفاع ازسوریه ، اهداف خدایی وایثارگرانه شهداء رازیرسوال ببرند.

گفتنی است، در ادامه این دیدار طلاب خواهر شیرازی با صفات اخلاقی و ویژگی های بارز شهید آشنا شدند و در پایان این دیدار لوح تقدیری و هدیه ای به رسم یادبود در راستای تجلیل از مقام این شهید والا مقام به خانواده اش تقدیم شد.

شهید دادالله دهقان شیبانی، در دوم تیرماه 93 در حضور داوطلبانه در سوریه و در حالی که از پرچم دفاع از مظلومیت اهل بیت را در دست داشت به لقاءالله پیوست و در مقام قرب و شهادت در شهر حماء دست یافت، نکته جالب اینکه تاریخ اعتبار کارت ملی این شهید هم دوم تیر ماه ۹۳ بود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یک طلبه IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 1
    نظر رو که قطعا نمیذارید..اما ننگ بر شما که اینطور عکس نوامیس شیعه رو منتشر میکنید