جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 379035
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
دانشگاه ادیان و جامعه المصطفی

حوزه/ جمعی از مدیران مجتمع فرق و مذاهب اسلامی جامعه المصطفی العالمیه با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب از بخش های مختلف این مرکز آموزشی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین محامی رئیس مجتمع فرق و مذاهب اسلامی جامعه المصطفی العالمیه با حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب  در نشستی با حجت‌الاسلام والمسلمین جعفرطیاری قائم‌مقام رئیس دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین  فرمانیان ریاست دانشکده مذاهب اسلامی و جمعی از همکاران این دانشکده  گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش،  در دیدار رئیس مجتمع فرق و مذاهب اسلامی جامعه المصطفی العالمیه با مسئولان دانشگاه ادیان و مذاهب توافق‌هایی در زمینه تأمین استاد توسط دانشگاه برای برخی رشته‌های جدید جامعه المصطفی صورت گرفت.

این گزارش حاکیست، پیش‌تر از این نشست تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه ادیان و مذاهب و جامعه المصطفی به امضا رسیده بود و این نشست در راستای اجرایی کردن مصوبات این تفاهم‌نامه صورت پذیرفت.

در این نشست که معاونت‌های آموزش، پژوهش، بین‌الملل و اداری مالی مجتمع فرق و مذاهب اسلامی جامعه المصطفی نیز  حضور داشتند حجت‌الاسلام والمسلمین غضبانی معاونت آموزشی ـ پژوهشی دانشکده مذاهب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین الهی‌منش مدیرگروه تصوف و عرفان اسلامی، و دکتر ملکی قائم‌مقام معاونت آموزش دانشگاه ادیان و مذاهب نیز حضور داشتند.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha