پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید تقی قاضوی

حوزه/ دومین اجلاس سراسری دانش آموختگان المصطفی از ۱۳ تا ۱۵ خرداد ماه ۱۳۹۵ مصادف با دوم تا چهارم ژوئن ۲۰۱۶ در نمایندگی جامعه المصطفی در این کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید تقی قاضوی، نماینده جامعه المصطفی در ماداگاسکار در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن تشریح برنامه ها و اهداف این اجلاس، تصریح کرد: دومین اجلاس سراسری دانش آموختگان المصطفی در ماداگاسکار با هدف ارتقاء سطح علمی و به روز رسانی دانش های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی فارغ التحصیلان المصطفی برگزار می شود.

وی در ادامه به برگزاری سه روزه اجلاس سراسری دانش آموختگان اشاره نمود و افزود: در روز نخست این اجلاس پس از برگزاری مراسم افتتاحیه و بیان اهداف این اجلاس، توسط شیخ علی یوسف از اساتید جامعه المصطفی، شرکت کنندگان در جلسه کارگاه مناطق حضور به هم رسانده، در رابطه با فرصت ها و تهدیدهای فعالیتی در عرصه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تبادل نظر خواهند کرد.

نماینده جامعه المصطفی در ماداگاسکار یادآور شد: در روز دوم این اجلاس سراسری،  کارگاه های دانش افزایی با موضوعاتی متنوعی چون؛ مهارت بیان احکام و عقاید، مهارت های تفسیری، مدیریت فرهنگی و ارتباطی، مخاطب شناسی، تربیت اخلاق معنوی و تربیت سبک زندگی اسلامی- قرآنی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضوی قرائت پیام رئیس جامعه را از مهمترین برنامه های روز اختتامیه این اجلاس عنوان کرد و اظهار داشت: ارائه گزارش دو روزه اجلاس توسط شیخ حرالحسین رئیس امور فارغ التحصیلان نمایندگی المصطفی در ماداگاسکار، ارائه گزارش فعالیت های کارگروه های منطقه ای و نیز سخنرانی منیری نمیک، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ماداگاسکار از دیگر برنامه های دومین اجلاس سراسری دانش آموختگان نمایندگی المصطفی در ماداگاسکار به شمار می رود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha