پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید عبدالله قدمی

حوزه/ رهبر کبیر انقلاب هیچ گاه به خاطر ملاحظه زورگویان دست از دفاع و حمایت از مظلومان و مستضعفان عالم نکشید و همواره یار و یاور آن ها بود.

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه عنوان داشت: با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، در حرم مطهر امام خمینی(ره)، ابراز داشت: بزرگترین ستایش برای بنیانگذار انقلاب اسلامی همین است که ایشان را "عبدالله" یعنی بنده خدا و تسلیم اراده پروردگار بنامیم.

وی ادامه داد: ويژگي دیگر امام خميني (ره) آميختگي بعد الهي با روح مردم داري بود. امام (ره) پيوسته خود را خدمتگزار و عاشق مردم مي دانست و به مسئولان توصیه می کرد که  به امور مردم رسیدگی کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین با اشاره به روحیه استکبار ستیزی و بصيرت امام خمینی (ره،) اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب هیچ گاه به خاطر ملاحظه زورگویان دست از دفاع و حمایت از مظلومان و مستضعفان عالم نکشید و همواره یار و یاور آن ها بود.

حجت الاسلام قدمی به عملکر رهبر معظم انقلاب پس از رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب ستون اصلي خیمه نظام اسلامي است و نقش ایشان در صلابت و استواري نظام به خوبي مشهود است.

 وی در پایان گفت: نگاهي منصفانه و گذرا به دوران پربركت رهبر معظم انقلاب پس از ارتحال امام خمینی (ره) و مواضع هوشمندانه و تدابير حكيمانه ايشان در برهه هاي مختلف و شرايط حساس كشور، به خوبي گوياي صلابت و شايستگي ايشان در رهبري نظام اسلامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha