سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تظاهرات در حمایت از شیخ عیسی قاسم

حوزه/ مراکز اسلامی بلژیک در بیانیه ای آل خلیفه را از هرگونه تعرض به آیت الله شیخ عیسی قاسم بر حذر داشتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مراکز اسلامی بلژیک در بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات آل خلیفه نظام بحرین را از هر گونه تعرض به آیت الله شیخ عیسی قاسم برحذر داشتند.

در این بیانیه آمده است:

ظلم بر مبنای نگاه مذهبی و طایفه ای اساس تفکر حکومت آل خلیفه در بحرین را تشکیل می دهد و گذشته دور و نزدیک و امروز این کشور به روشنی حکایت از این واقعیت دارد. نگاه طایفه ای را در بحرین تاسیس کردند و آن را در اذهان منفعت طلبان پر رنگ کردند و مردم را به طبقات مختلفی تقسیم کردند و خودشان را در راس و حاکم قرار دادند.

در همین راستات اقدامات مختلفی از تخریب مساجد، ربودن زندانی کردن و شکنجه مردم و تبعید بحرین  انجام دادند. در هفته گذشته این رژیم جنایت‌گر اقدام به تعلیق مجموعه های دینی و سیاسی که جایگاه مردمی بزرگی داشتند مانند جمعیت بیداری اسلامی و جمعیت الرساله الاسلامیه و جمعیت وفاق ملی کرد و حال نیز با تعرض به آیت الله شیخ عیسی قاسم از این مرد بزرگ و افتخار مردم بحرین سلب اقامت کردند.

ما مراکز اسلامی بلژیک این رفتار حاکمیت بحرین را که برگرفته از حماقت و استکبار می باشد را محکوم می کنیم و تعرض به مقام شیخ قاسم را تعرض به مردم بحرین و مسلمانان در همه نقاط عالم و نیز هتک ارزش ها و فضائل و اخلاق می دانیم

این بیانیه را برخی مراکز اسلامی بلژیک از جمله مركز الإمام الجواد (عليه السلام)، مسجد الإمام الرضا (عليه السلام)، مركز اهل البيت (عليهم السلام)، مسجد الرحمن، جمعية الزهراء الإسلامية، مركز الإمام الحسن (عليه السلام)، مركز مدينة العلم، مركز الغري، مركز الهادي و حسينية الشهيد امضا کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha