جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر ناصر سودانی ، رییس دانشگاه امیرالمؤمنین اهواز

حوزه/دکتر سودانی، ولایت‌فقیه را رمز استمرار انقلاب و حکومت اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: اگر رهبری داهیانه امام خمینی(ره) در دوران انقلاب نبود، هم‌اکنون حکومتی اسلامی به نام ایران، در سطح جهان خودنمایی نمی‌کرد؛ پس استمرار انقلاب و حکومت اسلامی منوط به وجود ولایت‌فقیه است که «همایش بین‌المللی ولایت» نیز در راستای ترویج مبانی اسلامی و ولایی است.

دکتر ناصر سودانی، رئیس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی ولایت در اهواز، اظهار داشت: با توجه به استقبال‌های صورت گرفته از سه همایش پیشین ولایت، مقرر شد که برای چهارمین بار، این همایش بین‌المللی در راستای تقدیر از شخصیت‌های برجسته در عرصه خدمت به ولایت، برگزار شود.

وی بابیان این‌که در این همایش، فراخوان مقاله صورت نگرفته و همایش ولایت، صرفاً یک همایش و هم‌اندیشی علمای بزرگ جهان اسلام است، تصریح کرد: این همایش یک‌روزه در قالب سخنرانی، شعر و تجلیل از شخصیت‌های خدمتگزار اجرا می‌شود.

دکتر سودانی، برگزاری همایش بین‌المللی ولایت را دسترنج تلاش‌های آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، دانست و بیان داشت: آیت‌الله موسوی جزایری، دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) را همه‌ساله مأمور اجرای آن کرده‌اند که دبیر اجرایی آن حجت‌الاسلام علی نژاد است.

رئیس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، استمرار انقلاب و حکومت اسلامی را در گرو ولایت‌فقیه مطرح کرد و گفت: اگر رهبری داهیانه امام خمینی(ره) در دوران انقلاب نبود، هم‌اکنون حکومتی اسلامی به نام ایران، در سطح جهان خودنمایی نمی‌کرد؛ پس استمرار انقلاب و حکومت اسلامی منوط به وجود ولایت‌فقیه است و این همایش نیز در راستای ترویج مبانی اسلامی و ولایی می باشد.

وی در پایان، با دعوت از عموم مردم برای شرکت در این همایش بین‌المللی، اظهار داشت: این همایش در سالن اجتماعات امام خامنه‌ای مجتمع فجر برگزار می‌شود که از عموم مردم جهت شرکت در این همایش، دعوت به عمل می‌آید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha