جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محسن رضایی

حوزه/ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی‌ها قصد دارند چهره جنگ را خدشه‌دار کرده و مهم‌ترین چراغ انقلاب که سبب استمرار استقلال کشور و ملت ایران شد را سیاه جلوه دهند لذا باید برای مقابله با آنها، تا می توانیم دستارودهای دفاع مقدس برای نسل های آینده، تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام،  در نشست هیئت‌امنای باغ‌موزه دفاع مقدس خوزستان، بابیان اینکه خوزستان، محل وقوع زیباترین صحنه‌های الهی در دوران دفاع مقدس بوده است، اظهارداشت: مردم خوزستان حق‌دارند یک تابلو واقعی و زیبایی از فداکاری‌هایشان طی هشت سال دفاع مقدس داشته باشند و این مهم می‌تواند در قالب یک باغ‌موزه ترسیم شود.

وی بابیان این‌که باغ‌موزه دفاع مقدس، بهترین محل مطالعه وقایع دفاع مقدس برای آیندگان است، بیان داشت: این باغ‌موزه کانون ثمربخش، مؤثر و مرکز پر جاذبه‌ای است و شاید برای نسل‌های آینده، هیچ مکانی بهتر از خوزستان برای مطالعات در زمینه جنگ و آشنایی با خاطرات دوران دفاع مقدس نباشد؛ چراکه در این استان می‌توانند خاطرات آن دوران را به‌صورت ملموس احساس کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیروزی مردم خوزستان در دفاع مقدس را یکی از بزرگ‌ترین پیروهای کشور عنوان کرد و افزود: از آنجایی بزرگ‌ترین پیروزی‌های ایران پس از ۳۰۰ سال از گذشت تاریخ در خوزستان به دست آمده است، راه‌اندازی باغ‌موزه دفاع مقدس می‌تواند جاذبه‌ای مؤثر برای مردم جهان باشد.

سردار رضایی، در پایان با تأکید بر این‌که عده‌ای در تلاش برای خدشه‌دار کردن چهره دفاع مقدس دارند، گفت: برخی‌ها قصد دارند چهره جنگ را خدشه‌دار کرده و مهم‌ترین چراغ انقلاب که سبب استمرار استقلال کشور و ملت ایران شد را سیاه جلوه دهند و باید برای مقابله با آنها، تا میتوانیم دستارودهای دفاع مقدس برای نسل های آینده، تبیین کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha