جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزاری برنامه های کانون های مساجد با محوریت ائمه جماعات را ضروری خواند و گفت: اعضای فعال کانون ها باید با تعامل و همفکری با امام جماعت برنامه های خود را اجرا نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار با اعضای فعال کانون های فرهنگی مساجد خرم آباد با اشاره به اینکه فعالان کانون های مساجد با اخلاص برنامه های تربیتی را برای نوجوانان و جوانان اجراء کنند، گفت: تربیت نسل مومن و انقلابی از مهمترین رسالت های کانون های مساجد است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به این که خانواده ها با اطمینان خاطر فرزندان خود را به مساجد سپرده اند تا انقلابی و مومن تربیت شوند، افزود: محتوا بخشی و ارائه برنامه کانونهای مساجد باید برای خانواده های عضو  نیز مثمر ثمر باشد.

وی برگزاری برنامه های کانون های مساجد با محوریت ائمه جماعات را ضروری خواند و گفت: اعضای فعال کانون ها باید با تعامل و همفکری با امام جماعت برنامه های خود را اجرا نمایند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، بر خلاقیت و نوآوری در اجرای برنامه های کانون های فرهنگی مساجد تاکید کرد و گفت: با ایجاد نوآوری در اجرای برنامه ها می توان در میزان جذب نوجوانان و جوانان به مساجد موفق بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha