چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بانوان

حوزه/ کارشناس مسئول مدارس خواهران خراسان شمالی از برگزاری سلسله نشست‌های فرهنگی- تهذیبی طرح " ضحی" در مدارس علمیه خواهران استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، خانم زهرا واحدی ظهر امروز در جمع خواهران مبلغ اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست‌ها، جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری، تقویت و به روز رسانی توانایی‌ها و آمادگی‌های علمی، اخلاقی و اجتماعی طلاب برای ایفای مسئولیت‌های تعیین کننده در جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌های فرهنگی، تهذیبی (ضحی) در مدارس حوزه‌های علمیه استان افزود: این نشست‌ها با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر نیازمندی حکومت اسلامی به حوزه علمیه پرمغز و صاحب علم و پویا و نوآور و آشنا با نیازهای روز به منظور تربیت مبلغ های قلمی، سخنور و مبلغ فضای مجازی برگزار می شود.

واحدی یادآور شد: در این نشست‌ها موضوعات با توجه تاکید معظم له بر انقلابی ماندن حوزه های علمیه در زمینه هدایت فکری و دینی، هدایت سیاسی و بصیرت افزایی و راهنمایی و حضور در عرصه خدمات اجتماعی در تمام مدارس علمیه خواهران استان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سلسله نشست های فرهنگی-تهذیبی (ضحی) در مدرسه علمیه الزهرا(س) بجنورد و مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آشخانه با حضور استاد محترم خانم امیری با عنوان  سواد رسانه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha