پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهادت کودک فلسطینی به دست نظامیان اسرائیلی

حوزه/ یک نوجوان فلسطینی ۱۴ ساله، بعد از ظهر روز جمعه در ایست بازرسی نظامی در نزدیکی اردوگاه آوارگان شعفاط در شرق بیت المقدس به شهادت رسید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc.org، نیروهای ارتش اسرائیل بعد از ظهر روز جمعه، یک نوجوان فلسطینی را در یک ایست بازرسی نظامی در نزدیکی اردوگاه آوارگان شعفاط، در شرق بیت المقدس به شهادت رساندند. 
نظامیان صهیونیست مدعی شدند که این نوجوان فلسطینی قصد چاقو زدن به نیروهای اسرائیلی را داشته است.
این نوجوان فلسطینی با نام محمد نبیل زیدان 14 ساله از اهالی شهر بیر نیبالا در شمال بیت المقدس بوده است، او هنگام تولدش یک کلیه بیشتر نداشته و به علت ابتلا به نارسایی کلیوی نیازمند دیالیز مرتب و دائمی بوده‌ است.
نیروهای ارتش اسرائیل مدعی شده‌اند که سربازان در حال بازرسی مینی بوسی از اردوگاه شعفاط بوده‌اند که یکدفعه این نوجوان چاقویی از پیراهن خود بیرون کشیده و سعی می‌کند افسر اسرائیلی را چاقو بزند. ارتش اسرائیل پس از به شهادت رساندن این نوجوان فلسطینی پدرش را برای بازرسی احضار کرد.
عبدالله القاسم عموی نوجوان فلسطینی در این باره گفت: ما دقیقا نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده است، اما قطعا به روایت نظامیان اسرائیلی نیز اعتماد نداریم. هر چند سربازان می‌توانستند به راحتی فقط او را زخمی کنند اما به نظر می‌رسد که آن‌ها ترجیح داده‌اند او را در ملاءعام اعدام کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha