چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حوزه انقلابی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با بیان این که حوزه انقلابی هم زمان شناس و هم دین شناس است و دین را به زبان روز معرفی می کند، گفت: توجه به این موضوعات به معنی غافل نشدن از نسل جوان و مقابله با حربه ها و دام های دشمن است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، امروز در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام، با تسلیت سالروز شهادت امام عسکری(ع)، گفت: درک درست از دین و زمان شناس بودن از توصیه های اهل بیت(ع) است و با این دو مولفه ما می توانیم معارف ناب را به صورت درست و کامل به مخاطبان خود به ویژه نسل جوان انتقال دهیم.

وی با بیان این که حوزه انقلابی هم زمان شناس و هم دین شناس است و دین را به زبان روز معرفی می کند، ابراز داشت: توجه به این موضوعات به معنی غافل نشدن از نسل جوان و مقابله با حربه ها و دام های دشمن است و این مهم محقق نمی شود، مگر این که حوزه های علمیه با بصیرت افزایی، فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار را توسعه دهند.

مدیر حوزه علمیه ایلام با تاکید بر این که با فرهنگ جهاد  و روحیه انقلابی می توان طلاب را با بینش و بصیرت عمیق تربیت کرد، افزود: اگر اگر این گونه عمل شود، طلبه می تواند در بخش تبلیغ و روشنگری برای نسل جوان بسیار موثر باشد و در یک کلام، به عنوان عمار دین و رهبری عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی به مسئله تمدید تحریم ها و نقض برجام از سوی آمریکایی نیز اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب از همان آغاز مذاکرات فرمودند که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و به مذاکرات خوشبین نمی باشند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان تصریح کرد: دولت و مجلس باید در مقابل نقض عهد آمریکا، واکنش قوی نشان دهند و اجازه ندهند که حقوق ملت انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی پایمال شود.

برپایه این گزارش، معاونین حوزه علمیه استان ایلام نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد معاونت مربوطه ارائه داده و موضوعاتی چون هفته پژوهش، وحدت حوزه و دانشگاه  مورد بحث و برسی قرار گرفت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha