جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 402550
۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
حجت الاسلام قاضی خانی

حوزه / معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان، از طرح جهادی مبلغین همدان خبر داد و گفت: این طرح برای مناطق محروم و روستاهایی که مبلغ ندارند برنامه ریزی شده و شبهای جمعه مبلغین به این مناطق اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان حجت الاسلام اصغر قاضی خانی، معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان ،امروز در جلسه معاونان تبلیغ استان همدان  با تاکید بر جایگاه نماز در بین طلاب گفت: نماز صبح مساجد باید احیا و تقویت شود.

وی در ادامه افزود: امام جماعت مدیر مسجد است و باید برنامه های فرهنگی مسجد را مدیریت کند و به نماز جماعت فقط اکتفا نکند و با همکاری مردم و امنا برنامه های فرهنگی، تبلیغی مسجد را تقویت بکند.

حجت الاسلام قاضی خانی از طرح جهادی مبلغین همدان خبر داد و گفت: این طرح برای مناطق محروم و روستاهایی که مبلغ ندارند برنامه ریزی شده و شبهای جمعه مبلغین به این مناطق اعزام می شوند.

وی با اشاره به نحوه اعزام مبلیغین طرح جهادی شبهای جمعه گفت: روحانیون همدان بصورت داوطلب و ترویج دین الهی در طرح جهادی شبهای جمعه شرکت می کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان تصریح کرد: ائمه جماعت مساجد روزانه حداقل دو ساعت در مسجد حضور دارند  و به سوالات اعتقادی، و مشاوره های دینی می پردازند.

وی با توجه به نیاز منطقه از حیث اعزام مبلغ از معاونان تبلیغ استان همدان خواست مشکلات مناطق محروم را بررسی و رفع نمایند تا مبلغین واجد شرایط به این مناطق نیازمند اعزام شوند.

حجت الاسلام قاضی خانی خاطرنشان کرد: با توجه به عملکرد مبلغین مدارس امین و رضایت آموزش و پرورش و حوزه از فعالیت آنها، باید ظرفیت سازی در مدارس دارای شرایط صورت پذیرد.

وی در پایان ضمن درخواست از  معاونان تبلیغ جهت اجرای کامل طرح بینات ، خاطرنشان کرد: طرح بینات  شامل اعزام مبلغ به مراکز فرهنگی، مدارس، مساجد، کانون های فرهنگی و هر مکانی که امکان فعالیت فرهنگی وجود داشته باشد  است که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha