پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یادداشت

حوزه/ دومین نمایشگاه کتاب«هر طلبه یک اثر پژوهشی» در مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه برپا شد.

 راضیه پورحیدر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به برپایی دومین نمایشگاه کتاب«هر طلبه یک اثر پژوهشی» در مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه، اظهار داشت: این نمایشگاه به صورت استانی برگزار شده و 90 عنوان کتاب با پنج هزار نسخه در معرض بازدید حوزویان قرار می‌گیرد.

 مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه ادامه داد: این نمایشگاه در موضوعات مختلف علوم قرآنی، کلامی، فقهی، دروس حوزوی، مسائل مطالعات زنان، ائمه اطهار، کتاب های سطح دو و سه و مهدویت بوده و علاوه بر آن، نرم‌افزارهای مذهبی نیز برای بازدید و فروش وجود دارد.

وی با اشاره به تخفیف 60 درصدی کتاب ها برای طلاب حوزه‌های علمیه تصریح کرد: نمایشگاه کتاب«هر طلبه یک اثر پژوهشی» به مدت 10 روز در ارومیه برپا بوده و سپس در شهرستان خوی برگزار می‌شود.

 پورحیدر افزود: موضوع نرم‌افزارها نیز آیه‌های زندگی، تفسیر موضوعی قرآن، حفظ قرآن، عقاید استدلالی، تربیت مربی، روش اردو داری و مباحث احکام عمومی است.

مدیر مدرسه الزهرا(س) ارومیه بیان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه جزو برنامه‌های هفته پژوهش بوده و با هدف اهمیت به کتاب و کتابخوانی و در دسترس قرار دادن سریع و آسان کتاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha