جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بصیرت

حوزه/ مدیر مدرسه باقرالعلوم (ع) فراشبند استان فارس، از برگزاری دوره آموزشی راه‌های کسب بصیرت ویژه ۷۰ نفر از طلاب و روحانیون این شهرستان خبر داد.

 حجت الاسلام موسی هوشمند، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز یوم الله ۹ دیماه روز بصیرت، و به منظور آشنایی حوزویان این شهرستان با راهکارهای عملی کسب بصیرت، دوره آموزشی راه‌های کسب بصیرت به همت مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان فراشبند برگزار می‌شود. 
وی افزود: این دوره آموزشی که ویژه ۷۰ نفر از طلاب و روحانیون حوزه علمیه شهرستان فراشبند است، سه شنبه ۷ دیماه ۹۵ ساعت ۹ با حضور اساتید و مبلغین این شهرستان در نمازخانه مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) این شهرستان برگزار می‌شود. 
مدیر مدرسه باقرالعلوم (ع) فراشبند استان فارس ادامه داد: شناختن حقیقت ولایت و ولی امر زمان، دوراندیشی در امور و آینده نگری و تدبیر در مسائل و اندیشه و تحلیل جرینات سیاسی و اجتماعی از مباحث قابل مطرح اساتید و کار‌شناسان در این دوره می‌باشد. 
حجت الاسلام هوشمند تاکید کرد: امروزه روحانیون ما باید تلاش کنند که حوادث و اتفاقاتی از قبیل فتنه ۸۸ به فراموشی سپرده نشود و با بازخوانی این وقایع و حوادث در منبر‌ها و جلسات خود، مردم و مستمعین را آگاه نمایند. 
وی در پایان گفت: مبلغین و طلاب پژوهشگر این این مدرسه پس از اتمام این دوره برای انجام رسالت خود با مراجعه به منابع گوناگون از قبیل فیلم‌های مستند سال ۸۸ و همچنین بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری، می‌بایست مستمعین و به خصوص جوانان انقلابی را هر چه بیشتر با اتفاقات آن سال آشنا کنند. 
 ۳۱۳/۴۴

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha