جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، حماسه ۹ دی را تجلی تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری و اقتدار ملت انقلابی خواند و تصریح کرد: در فتنه ۸۸ نقاب از چهره نفاق مدرن برداشته شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با بیان اینکه در آستانه سالروز حماسه نهم دی روز تجلی بیعت مجدد امت با ولایت و رهبری هستیم، اظهار کرد: 9 دی تجلی اقتدار و هوشمندی و تدبیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران است.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام با بیان اینکه امت حزب ‌الله ایران اسلامی آفریننده عظمت حماسه  9 دی هستند، افزود: نهم دی یک حادثه ماندگار در تاریخ انقلاب است که به یکی از مقدسات انقلاب اسلامی نیز تبدیل شد، چرا که در این روز نقاب از چهره نفاق مدرن برداشته شد.

وی با اشاره به اینکه نهم دی از نگاه جریان شناسی یکی از فرازهای مهم سیاسی انقلاب اسلامی ایران بود، تصریح کرد: عمق فتنه 88 از این جهت روشن می‌شود که کنگره آمریکا با تصویب 55 میلیون دلار در حمایت از فتنه گران، رئیس جمهور آمریکا را موظف کردند که در راه جنگ نرم با ایران هزینه کند و ظرف 3 ماه گزارش این هزینه کرد را ارئه کند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با بیان اینکه طراحان اصلی فتنه 88 طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، محاسباتشان بسیار دقیق بود، اما خطای اصلی شان در نادیده گرفتن و ناشناختن مردم ایران اسلامی بود، عنوان کرد: آنها نمی‌دانستند که مردم ایران در چه تراز بالایی برای نظام و انقلاب و رهبری جانفشانی می‌کنند.

وی ادامه داد: این انقلاب و نظام، ساده به دست نیامده که ساده از دست برود و در همین راستا مقام معظم رهبری فرمودند فتنه 88 که در واقع یک جنگ احزاب بود با هدف برچیدن نظام و بساط جمهوری اسلامی و بر زمین زدن انقلاب بود، اما حماسه 9 دی، فرهنگ مقاومت بر مبنای ایثار و شهادت را در منطقه ترویج داد.

مدیر حوزه‌ علمیه استان ایلام با اشاره به اینکه جلوگیری از زیاده خواهی‌های نظام سلطه که در راس آن آمریکاست، در 9 دی تجلی پیدا کرد، تصریح کرد: هوشمندی تدبیر و مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری، دشمنان و جریان فتنه را به تسلیم در برابر نظام اسلامی وا داشت.

وی با تاکید بر اینکه حفظ دستاوردهای 9 دی که از مقدسات تاریخ انقلاب اسلامی است، یکی از وظایف مسئولین در نظام اسلامی است، اظهار کرد: متاسفانه در استان ولایت‌مدار ایلام برخی از مسئولین مطالبی را مطرح می‌کنند که اهانت به مقدسات انقلاب است و دشمن را شاد می کند.

مدیر حوزه‌ علمیه استان ایلام با تاکید بر اینکه اظهار نظر گستاخانه برخی از مسئولان استان در خصوص حماسه 9 دی اهانت به شعور مردم انقلابی و آب به آسیاب دشمن ریختن است، گفت: مسئولین باید آن چنان صحبت کنند که مردم، روحانیت و حوزه‌های علمیه را جریحه‌دار نکنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha