پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ابوعلی ، استاد حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام ابوعلی، حماسه ۹ دی را رفراندوم ملی ملت ایران دانست و گفت: امروز شبهات از سوی دشمن زیاد شده است و این وظیفه اساتید حوزه و دانشگاه را بسیار سنگین می‌کند تا این شبهات را شناسایی و مردم را نسبت به حیله دشمنان آگاه نمایند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی، استاد حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: دشمنان با هدف براندازی نظام اسلامی ایران، حادثه فتنه ۸۸ را آفریدند که با آمدن مردم در صحنه، توطئه‌های آنان ناکام ماند.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی با عنایت خدا و مدیریت رهبر انقلاب اسلامی، توطئه دشمنان که سال‌های سال بر روی آن کار کرده و با پشتوانه قوی وارد شدند، خنثی کرد، گفت: اگر ملت با بصیرت پشت رهبر خود در صحنه حاضر شوند همه دشمنان شکست می‌خورند.

حجت‌الاسلام ابوعلی، ۹ دی را برگی زرین در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: ۹ دی سبب شد تا دشمنان بفهمند که هیچ‌گاه نمی‌شود با ولایت‌فقیه و آرمان‌های مقدس انقلاب مقابله کرد و اگر کسی بخواهد کوچک‌ترین تعرضی به ساحت مقدس رهبری کند، با مقابله شدید مردم، مواجه خواهد شد.

استاد حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به اینکه ۹ دی روز تثبیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی بود افزود: در آن روز ملت پای رهبر و آرمان‌های خود ایستادند و عشق الهی مردم به امام و رهبری و ولایت موجب شد که چهره دشمنان در روز عاشورا آشکار شود.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی همیشه باید بزرگ داشته شود افزود: ۹ دی باعث شد که مردم متوجه شوند کسانی که در فتنه دست داشتند درواقع با اسلام و جمهوری اسلامی دشمن هستند و خودشان نیز به‌صراحت اعلام کردند اصل نظام را نشانه گرفته و انتخابات یک بهانه است.

حجت‌الاسلام ابوعلی، با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی به‌خوبی چهره افراد وابسته به دشمن را آشکار کرد، گفت: در حماسه ۹ دی ملت ما به‌خوبی فهمید که دشمن آنان از هر فرصتی حتی انتخابات استفاده کرده و از طریق عوامل و گروهک‌های دست‌نشانده داخلی، به اصل نظام ضربه وارد می‌کند.

وی تصریح کرد: اگرچه بسیاری از افراد فتنه انقلابی بوده و سابقه درخشان داشتند اما این افراد در امتحان بزرگ ۹ دی مردود شده و در مقابل نظام ایستادند و ملت درس خوبی از این موضوع گرفت.

استاد حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به دستاوردهای داخلی و خارجی حماسه بزرگ ۹ دی‌ماه گفت: افزایش استحکام و اقتدار نظام اسلامی ایران، تحرک بخشی به جریان بیداری اسلامی در منطقه و حفظ و تثبیت استقلال سیاسی نظام اسلامی ایران ازجمله دستاوردهای داخلی و خارجی این حماسه عظیم بود.

حجت‌الاسلام ابوعلی، در پایان حماسه ۹ دی را رفراندوم ملی ملت ایران دانست و با اشاره به نقش روحانیون در مقابله با شبهات دشمن، اظهارداشت: امروز شبهات از سوی دشمن زیاد شده است و این وظیفه اساتید حوزه و دانشگاه را بسیار سنگین می‌کند تا این شبهات را شناسایی و مردم را نسبت به حیله دشمنان آگاه نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha