پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد سالاری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: یوم الله ۹ دی روز اقتدار و عزت اسلام و ولایت فقیه است از این رو همواره باید این روز گرامی داشته شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمد سالاری صبح امروز در آیین محوری گرامیداشت حماسه 9 دی در مسجد انقلاب بجنورد اظهار داشت: حماسه 9 دی محاسبات و توطئه های بدخواهان و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را بهم ریخته و خنثی کرد.

وی با بیان اینکه تبیین ابعاد حماسه ماندگار 9 دی در کشور امری مهم است، افزود: فتنه روز عاشورای سال 88 به بهانه تقلب در انتخابات و با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت.

حجت الاسلام سالاری تاکید کرد: از نهادهای فرهنگی، تبلیغی و رسانه های گروهی انتظار می رود مردم را در جریان ابعاد حماسه نهم دی قرار دهند و این واقعه مهم تاریخ نظام اسلامی را مورد توجه قرار دهند.

برگزاری مسابقه پیامکی بصیرت و ولایتمداری

هاشم شیرازیان هم امروز در حاشیه مراسم محوری 9 دی در مسجد انقلاب بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتتاح ۳۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد خراسان شمالی همزمان با فرا رسیدن یوم الله 9 دی آغاز و تا 18 اسفند ادامه دارد.

وی افزود: این تعداد کانون فرهنگی و هنری تازه تأسیس از امروز تا 18 اسفند که سالروز تاسیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بوده، به مرور و با حضور مسئولان افتتاح می شوند.

شیرازیان با اشاره به دیگر برنامه های پیش بینی شده ویژه یوم الله 9 دی در استان گفت: برگزاری نشست های مشورتی و بصیرتی بانوان، برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی عفاف و حجاب ویژه بانوان در شهرستان های استان، برگزاری مسابقات، حضور فعالان کانون ها در برنامه محوری نهم دی و نیز برگزاری مسابقه پیامکی ویژه روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» از جمله برنامه های پیش بینی شده این دبیرخانه با هدف گرامیداشت یوم الله 9 دی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون  342 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان خراسان شمالی فعال است، اظهار داشت: این دبیرخانه طی یک ماه گذشته تاکنون بیش از ۳۰ میلیون ریال از فعالیت کانون های مساجد استان حمایت کرده است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با گرامیداشت حماسه 9 دی 88، گفت: حماسه 9 دی بزرگ ترین بصیرت تاریخ انقلاب اسلامی بود که ما باید همواره از بصیرت و بینش ملت ایران در حماسه 9 دی حمایت کرده و آن را برای آیندگان تبیین و تشریح کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ملت انقلابی ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 9 دی ماه سال 88 آتش فتنه را خاموش کرده و اجازه ندادند که دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی از این آتش فتنه سود و منفعتی ببرند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha