سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی تصریح کرد: متاسفانه جاه طلبی سران فتنه سبب شد که زمینه دخالت دشمن در امور کشور را فراهم کنند که اشتباهی بزرگ، غیرقابل جبران و نابخشودنی بود.

 حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی روز 9 دی را روز «بصیرت» ملت ایران نامگذاری کردند، اظهار داشت: قرآن کریم نیز فرموده است بصیرت و بصیرت افزایی برای یک انسان آزاده امری لازم و ضروری است.

وی افزود: بی شک فتنه 88 برای اجرای نقشه های دشمن و رفیقان داخلی آمریکا بوده و برنامه مهم آنها، براندازی جمهوری اسلامی ایران بود.

 وی با تاکید بر اینکه باید از مسائل مربوط به فتنه 88 عبرت گرفت، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب همواره در کمین برای نفوذ در ایران بوده بنابراین حماسه 9 دی یکی از رخدادهای مهم پس از انقلاب اسلامی به شمار می رود چراکه نقشه آنان نقش بر آب شد.

 مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی تصریح کرد: خوشبختانه در جریان فتنه 88 توطئه های شوم دشمنان اسلام و ایران خنثی شد و حماسه 9 دی به جریان تبدیل شد که بایستی همانند جریان عاشورا، غدیر و 22 بهمن، زنده نگه داشته شود.

وی، وظایف ملت ایران در مقابل منافقان را برشمرد و بیان داشت: مردم ایران باید همواره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کرده و بصیرت خویش را حفظ کنند و ضمن حفظ اتحاد، حصار امنیتی برای خویش ایجاد کنند.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدی تصریح کرد: متاسفانه جاه طلبی سران فتنه سبب شد که زمینه دخالت دشمن در امور کشور را فراهم کنند که اشتباهی بزرگ، غیرقابل جبران و نابخشودنی بود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha