جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام علی کارگر

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: همه باید خود را در قبال حفظ انقلاب و دستاوردهای آن مسئول بدانیم و در این بین نخبگان مسئولیت سنگین تری بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام علی کارگر، امروز در جمع مداحان و شعرای آیینی استان یزد، در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به نام‌گذاری 9 تا 19 دی‌ماه به‌عنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت گفت: حماسه عظیم و مردمی 9 دی از حوادث تأثیرگذار و مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که همیشه ماندگار خواهد ماند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد این حماسه را بیمه‌کننده نظام و انقلاب دانست و ابراز داشت: سران فتنه باید در پیشگاه ملت عذرخواهی کنند که این حداقل کار است.

وی با بیان اینکه اصل نظام انقلاب اسلامی مربوط به آحاد جامعه است، افزود: همه باید خود را در قبال حفظ انقلاب و دستاوردهای آن مسئول بدانیم  و در این بین نخبگان مسئولیت سنگین تری بر عهده دارند.

حجت الاسلام کارگر اذعان کرد: مبلغان و مداحان باید در منابر آنچه را که در 9 دی رخ‌داده است بیان و اهداف دشمنان از فتنه 88 را برای مردم تبیین کنند.

وی در ادامه با اشاره به اوضاع کشور سوریه گفت: تمام کشورهای مرتجع منطقه با حمایت دولت‌های غربی به دنبال از سر راه برداشتن دولت قانونی سوریه هستند و این‌ها بهانه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است، البته با پیروزی‌های به‌دست‌آمده در حلب دشمنان کاملا ناامید شدند.

حجت الاسلام کارگر در پایان افزود: هیئت‌رئیسه جدید کانون مداحان و شعرای آیینی استان در زمینهٔ ساماندهی، نظارت، برنامه‌ریزی و به‌ویژه ثبت‌نام مداحان و شاعران در سامانه طوبی توجه جدی داشته باشد.

انتهای پیام/313/23

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha