جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست در حوزه خواهران  کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، گفت: اگر طلاب برای خدا و خدمت به دین و نه مدرک، درس بخوانند، باعث برکت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه شهرستان پاوه و حجت الاسلام احمد زارعی، امام جمعه شهرستان صحنه، با حضور در حوزه علمیه خواهران استان، از نزدیک در جریان فعالیت های این حوزه قرار گرفتند.

حجت الاسلام  والمسلیمن داوود زارع، مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، در این دیدار، مشکلات و نارسایی های مدارس علمیه خواهران را به اطلاع نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و دیگر مهمانان رساند.

وی بیان داشت: همه وظیفه داریم که برای حفظ این نظام و قدرشناسی از خون هزاران شهیدی که برای آزادی این مملکت ریخته شده است، بسیج شویم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه، علاقمندی خواهران به دروس حوزوی را خوب عنوان کرد و افزود: اگر طلاب برای خدا و خدمت به دین و نه مدرک، درس بخوانند، باعث برکت خواهد شد.

بر پایه این گزارش، در پایان این دیدار ، ماموستا ملاقادر قادری، امام جمعه شهرستان پاوه چند جلد قرآن نفیس به حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه اهدا کرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • منتقد IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
    0 0
    چ طرز خبر زدنه دو خبرو با هم ادغام کردین که مال دو مراسم جداگانس بعد خبرشو در قالب یک خبر زدید واقعا کارتون تاسف داره