جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمنان همواره از نقش روحانیت در عرصه های مختلف هراسان و عصابی بوده است، گفت: دشمنان انقلاب ، روحانیت را سد بزرگی در برابر توطئه های شوم خود می دانند لذا درصدد ضربه زدن به این قشر فرهیخته هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام ناصرشکریان‌، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران  امروز در گردهمایی مدیران تبلیغات استان در اداره تبلیغات اسلامی مرکز استان  به تلاش دشمنان اسلام و انقلاب برای خدشه دار کردن جایگاه روحانیت اصیل و آگاه شیعه اشاره کرد و با بیان این که روحانیت هیچ گاه در برابر توطئه افکنی های دشمنان سکوت نکرده است، افزود: تاریخ فعالیت های مبارزاتی علما و روحانیان سرشار از مقابله با اجانب و مستکبران عالم است. 

این محقق حوزوی  به نهضت عظیم امام خمینی(ره) و نقش آفرینی روحانیت اشاره کرد و با بیان این که این انقلاب عظیم با حضور روحانیت و همراهی ملت ایران به پیروزی رسید، ادامه داد: نقش برجسته و خدمات صادقانه روحانیت در 36 سال گذشته بر هیچ کس پوشیده نیست. 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمنان همواره از نقش روحانیت در عرصه های مختلف هراسان و عصابی بوده است، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب روحانیت را سد بزرگی در برابر توطئه های شوم خود می دانستند.

وی با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب بیش از سه دهه است که علیه ملت ایران کینه دارند، خاطرنشان کرد: آنها از هر فرصتی برای انتقام از این ملت همیشه در صحنه استفاده می کنند.

حجت الاسلام شکریان، علما و روحانیان را مأمن و پناهگاه مردم دانست و با بیان این که مردم در طول تاریخ همواره به روحانیت اعتماد ویژه داشته و دارند، تصریح کرد: کمرنگ شدن حضور روحانیت در جامعه به حتم فضا را برای نفوذ دشمنان فراهم خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، از عملکرد برخی مسئولان در پاسداشت حماسه نهم دی انتقاد کرد و گفت: حماسه نهم دی تنها مربوط به یک جناح و گروه نیست و حرکتی ملی دفاع از تمامیت انقلاب اسلامی بود.

این محقق حوزه با تأکید براین که نباید حماسه عظیم نهم دی را جناحی کنیم، افزود: این حماسه ماندگار و تاریخی حرکت ملی آحاد مردم در دفاع از انقلاب، امام و رهبری بود که از هر قشری در آن حضور داشتند و ربطی به گروه ها و جناح ها ندارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که توطئه دشمنان انقلاب در آستانه انتخابات هر روز رنگ دیگه ای به خود می گیرد، خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم و گوش به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دهیم تا در دام های خطرناک دشمنان گرفتار نشویم.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که جریان نفاق از هر فرصتی برای نفوذ در کشور استفاده خواهد کرد، گفت: در این  مسیر، تفرقه و اختلاف مسیر را برای نفوذ بیشتر دشمن همواره می کند، به همین دلیل باید از هر گونه اختلاف و تفرقه داخلی به شدت پرهیز شود.

وی با بیان این که فتنه 88 بزرگ‌ترین فتنه علیه نظام در طول تاریخ انقلاب اسلامی بود، افزود: نهم نقطه عطفی در تاریخ نظام و انقلاب است، در این روز مردم ما از هر قشر و قومیت و مذهب با شعار اسلام به میدان آمده و در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی، شکوه وحدت و یکپارچگی خود را به نمایش درآوردند.

حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران نیز در این جلسه اظهار داشت: هیأت‌های مذهبی مدافعان ارزش‌های اسلامی و انقلابی در نظام اسلامی هستند و اصلی‌ترین رسالت هیأت‌های مذهبی تعمیق باورهای دینی و اسلامی در جامعه است.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: بانک اطلاعات مساجد در همه شهرهای مازندران در حال بروزرسانی است و نسبت به تکمیل این بانک اطلاعاتی همه دفاتر شهرهای مازندران اقدام کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha