سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بانوان

حوزه/فرمانده سپاه ناحیه جویبار گفت: بانوان طلبه با ترویج و تشریح مسائل دینی جامعه باید مانع انحطاط دینی و اعتقادی پیکره اجتماع باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، نادعلی، فرمانده سپاه ناحیه جویبار در نشست بصیرتی و سیاسی بانوان طلبه این شهرستان، بیان کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک ایران در منطقه و تاثیراتی که در بیداری و پایداری دیگر ملت ها دارد، لازم است به فرموده رهبری افسران این نظام به فکر تجهیز علمی و فکری برای مقابله با نفوذ دشمن باشند .

وی در ادامه با اشاره به نقش زنان در تمام عرصه ها به ویژه سیاست گفت:  زن به عنوان اساس خانواده وظیفه هدایت ونظارت بر فرزندان را بر عهده دارد تا بتوانند به بالندگی و شکوفایی جامعه کمک کنند.

فرمانده سپاه ناحیه جویبار با تاکید بر این مساله که زنان در عرصه تربیتی و تبلیغی بیشترین اثر و نفوذ را دارند، تصریح کرد:  شما بانوان طلبه با ترویج و تشریح مسائل دینی جامعه باید مانع انحطاط  دینی و اعتقادی پیکره اجتماع باشید 

وی در ادامه ضمن بیان این مطلب که طلاب و روحانیون در تمام زمینه ها الگو و اثر گذار هستند، اعلام کرد:  با توجه به این که شما مدافعان حریم ولایت می باشید؛ لذا باید فضا را برای ظهور آخرین منجی مهیا کنید که لازمه آن داشتن روحیه جهادی و انقلابی بر گرفته از سیره حضرت زهرا ( س ) و حضرت زینب ( س ) است.

نادعلی تاکید کرد: ما افتخار جمهوری اسلامی ایران این است در حال حاضر حوزه های علمیه زنانی را تربیت می کنند که هم طراز نیروهای انقلابی می باشند.

وی افزود: زنان ارزشهای جامعه اسلامی هستند که پرچم مبارزه با معضلات اجتماعی را به دوش می کشند.

فرمانده سپاه ناحیه جویبار در پایان با تاکید بر دفاع از ولایت مطلقه فقیه خاطر نشان کرد: متاسفانه دشمن با نشانه گرفتن موضوع ولایت فقیه، می خواهد روح انقلابی و عاشورایی و نیز مساله مهدویت را بی اساس و بی اثر سازد در حالیکه مردم در برهه های مختلف انقلاب اثبات کردند که ولایت وطلقه فقیه را پذیرفته و تا پای خون خود برای حفظ آن ایستادگی می نمایند.

انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha