پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هجوم نیروهای آل خلیفه به اجتماع مسالمت آمیز مردم بحرین

حوزه / شاهدان عینی و منابع خبری از شرایط بحرانی در بحرین خبر می دهند. عصر امروز نیروهای امنیتی آل خلیفه به تظاهرات و تجمع مسالمت آمیز مردم در منطقه "ستره" بحرین هجوم برده و تمامی منطقه و به خصوص مناطق مسکونی را غرق در گاز اشک آور کردند و تعدادی از تظاهرات کنندگان را نیز بازداشت نمودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شاهدان عینی و منابع خبری از شرایط بحرانی در بحرین خبر می دهند.

عصر امروز  نیروهای امنیتی آل خلیفه به تظاهرات و تجمع مسالمت آمیز مردم در منطقه "ستره" بحرین هجوم برده و تمامی منطقه و به خصوص مناطق مسکونی را غرق در گاز اشک آور کردند و تعدادی از تظاهرات کنندگان را نیز بازداشت نمودند.

شب گذشته نیز ماشین های پلیس و نیروهای امنیتی با شلیک هوایی در منطقه "دراز" سعی در متفرق کردن مردمی داشتند که نزدیک به 200 روز است در حول منزل آیت الله عیسی قاسم تحصن کرده و به محاصره امنیتی این منطقه و به تعدی و سلب تابعیت   مرجعیت بحرین معترضند.

این اقدامات نظامیان و مزدوران آل خلیفه همیشه با مقاوت مردمی مواجه شده و نیروهای امنیتی مجبور به عقب نشینی میگردند. اما برای انتقام از مردم تمامی مناطق را غرق در گازهای سمی و اشک آور می نمایند و  همچنین تظاهرات کنندگان را مورد شلیک مستقیم سیلندرهای اشک آور قرار میدهند که باعث مجروحیت حاد آنان میگردد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha