پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مرکز خدمات

حوزه/ حجت الاسلام مظاهری خدمت به طلاب را خدمت به مکتب و توفیق الهی خواند و گفت: ۴ هزار و ۳۹۸ طلبه و روحانی در مرکز خدمات استان همدان دارای پرونده می باشند که از این تعداد ۳ هزار و ۸۳۳ نفر دارای پرونده فعال می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام یاسر مظاهری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان همدان، شب گذشته، در جلسه مدیران حوزه علمیه همدان گفت: ۴ هزار و 398 طلبه در مرکز خدمات استان همدان دارای پرونده  می باشند که از این تعداد ۳ هزار و 833 نفر دارای پرونده فعال می باشند.

وی در ادامه با اشاره به نحوه خدمات دهی این مرکز  گفت: 181 نفر از طلاب ما شاغل هستند که این طلاب از خدمات کمتری برخوردار هستند مانند تقدیر از فرزندان ممتاز آنها.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان همدان ادامه داد: طلبه شاغل به طلبه ای اطلاق می شود که در سازمانی در ماه صد ساعت اعم از پیمانی یا استخدامی فعالیت داشته باشد.

وی در ادامه افزود: خدمات این مرکز شامل پنجاه و چهار فعالیت است که در این راستا رهبر معظم انقلاب ضمن تایید، تاکید بر بیشتر شدن فعالیت های این مرکز خدمات را داشته اند.

حجت الاسلام مظاهری در پایان خدمت به طلاب را خدمت به مکتب و توفیق الهی خواند و بیان داشت: یکی از اهداف این مرکز هدف مند شدن خدمات در بین طلاب است و هر فرد نسبت به فعالیت علمی، پژوهشی، تحقیقی و تدریسی که انجام می دهد از خدمات این مرکز استفاده خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha