جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه همدان با تاکید بر این که تربیت طلاب انقلابی با روحیه جهادی، سبب پیشرفت و رشد کشور می شود، گفت: باید جایگاه ولایت فقیه برای طلاب جوان به خوبی تبیین شود و از ورود تفکرات انحرافی و نفوذ شیعه انگلیسی جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان، شامگاه یک شنبه در نشست مدیران مدارس علمیه همدان، بیان کرد: تربیت طلاب مهذب و عالم، نعمت برزگی است که خداوند متعال بر دوش ما نهاده است، لذا از خداوند بخواهیم که اخلاص در کار در ما قرار دهد که روح عمل هر فرد در گرو اخلاص اوست،

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به اهمیت تعلیم و تعلم، ابراز داشت: علمای سلف بدون هیچ چشم داشتی علوم نبوی را به نحو احسن به ما رسانده اند و ما هر چه داریم از مجاهدت های آن بزرگواران است.

وی در ادامه خطاب به مدیران مدارس افزود: دچار وسوسه های شیطان نشوید و نگویید که ما حقوق بگیر هستیم و کار الهی انجام نمی دهیم. قطعاً همه انسان ها حوائجی دارند، ولی نباید این مختصر حقوقی که می گیرید، هدف باشد.

آیت الله موسوی اصفهانی در رابطه با تربیت طلاب، تاکید کرد: طلاب امانت هستند و باید در زمینه تربیت آنها به بهترین صورت ممکن عمل کرد، لذا شما باید در صدد تقویت تقوا، اخلاص، توسل به اهل بیت(ع) و اهمیت به نماز شب در مدارس علمیه باشید.

وی در ادامه با اشاره به خدمات آیت الله العظمی حاج شیخ عبد الکریم حائری یزدی، گفت: تمامی ثمرات حوزه علمیه قم مرهون فعالیت های ایشان است، آن هم در زمان رضا شاه ملعون که تحصیل علم دین و عمامه به سر بودن جرم بود.

مدیر حوزه علمیه همدان با تاکید بر این که تربیت طلاب انقلابی با روحیه جهادی، سبب پیشرفت و رشد کشور می شود، ابراز داشت: باید جایگاه ولایت فقیه برای طلاب جوان به خوبی تبیین شود و  از ورود تفکرات انحرافی و نفوذ شیعه انگلیسی جلوگیری شود.

آیت الله موسوی اصفهانی در پایان با اشاره به اهمیت تبلیغ، بیان کرد: طلاب باید آماده تبلیغ در تمامی عرصه ها از جمله دانشگاه های و هیئات و مراکز فرهنگی شوند و این وظیفه بر عهده مدیران مدارس و اساتید می باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زینب ترکمان IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
    0 0
    باعرض سلام و ادب و احترام خدای تبارک و تعالی به تمام مدیران زحمتکش توفیق عنایت بفرماید.