جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مرکز خدمات

حوزه/ مدير مرکز خدمات حوزه علميه خراسان جنوبي از برگزاری همایش «تجلیل از روحانیون پیشکسوت»، ۲۳ دی ماه در بیرجند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام هادي جعفری راد، مديرمرکز خدمات حوزه علميه خراسان جنوبي، عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، از برگزاری همایش "منادیان هدایت" ۲۳ دی ماه در بیرجند خبر داد و اظهار داشت: درجلسات متعددی که در سطح استان برگزار شد به این نتیجه رسیدیم تا روحانیون خدوم را مورد تجلیل قرار دهیم.

وی با بیان اینکه همایش «منادیان هدایت» برای اولین بار در سطح استان برگزار می شود، بیان داشت: مهمترین هدف برگزاری این همایش الگو سازی است.

مديرمرکز خدمات حوزه علميه خراسان جنوبي از دیگر اهداف برگزاری این همایش را تشویق طلاب جوان بیان کرد و افزود: در این مراسم طلاب جوان حضور دارند تا از روحانیونی که سال‌های طولانی خدمت کرده اند، الگو بگيرند.

حجت الاسلام جعفری راد با اشاره به اینکه در همایش منادیان هدایت ۱۴ نفر از روحانیون برتر خراسان جنوبی تجلیل می‌شوند، به ملاک های انتخاب روحانیون برتر اشاره کرد و تصریح کرد:  در کنار امام جماعت بودن، انجام دادن کارهای شاخص و جهادی ملاک انتخاب این افراد است.

وی ادامه داد: روحانیونی در استان هستند که در منطقه صفر مرزی خدمت می‌کنند و در کنار کار تبلیغ و ارشاد دین به کار کشاورزی و پزشک گیاهی نیز مشغول هستند که این افراد نیز شایسته تقدیر هستند و باید مورد تقدیر قرار بگیرند.

مدير مرکز خدمات حوزه علميه خراسان جنوبي از وجود 3 هزار روحانی و 700 طلبه خواهر در سطح استان خبر داد و افزود: همچنین در همایش تجلیل از روحانیون برتر، چند طلبه استان نیز به صورت نمادین عمامه گذاری می شوند.

 

انتهای پیام//

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha