پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امتحانات

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان از شرکت بیش از هزار و ۲۸۹ طلبه مدارس علمیه این استان در امتحانات نیمسال اول تحصیلی حوزه خبر داد.

حجت الاسلام موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرّم آباد با اعلام این مطلب گفت:امتحانات نیمسال اول تحصیلی حوزه لرستان، از ۱۷ دی ماه آغاز و در یک بازه زمانی تعیین شده از طرف مدیریت حوزه علمیه لرستان مدارس موظف اند امتحانات خود را برای طلاب برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزارو ۳۹۴ طلبه در مدارس علمیه استان لرستان در سطوح مختلف حوزه به تحصیل مشغول هستند تصریح کرد:از این تعداد یک هزارو ۲۸۹ طلبه برای طی کردن دروس تحصیلی خود امتحانات پایان ترم را سپری خواهند کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه هم اکنون اکثر مدارس علمیه استان لرستان در سطح ۲ حوزه نیز به پذیرش طلاب اقدام نموده اند خاطر نشان کرد:به جز مدارس علمیه شهرستانهای دورود،الشتر و پلدختر اکثر مدارس علمیه استان لرستان در سطح ۲ حوزه اقدام به ثبت نام طلاب می نمایند.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد:امید می رود با پیگیری ها و رفع مشکلات کمبود فضای فیزیکی برای ارتقاء سطح ۲ حوزه در سایر شهرستانها نیز، مشکل عدم پوشش تحصیلی سطح ۲ رفع گردد.

وی در ادامه گفت:مدارس علمیه مهدیه الیگودرز و امام جعفر صادق (ع) ازنا نیز امسال برای اولین بار اقدام به پذیرش طلاب سطح ۲ نموده اند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به برگزاری جلسات هیات امنای مدارس علمیه استان لرستان در طول سال افزود:در این جلسات مشکلات زیر ساختی آموزشی مدارس علمیه ،شناسایی می شود و با ارائه راهکارها و طرح های مدیریت حوزه علمیه با هیات امنا نقاط قوت مدارس تقویت و در جهت رفع نقاط ضعف نیز تلاش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha