پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام بحرینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان گفت: حضور اساتید درس اخلاق در مدارس علمیه سبب تقویت روحیه تهذیبی طلاب می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،حجت الاسلام بحرینی، امروز در بازدید مدیر و معاونان مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر از مدرسه سفیران هدایت برازجان، گفت: قطعا حضور و بازدید مسئولان استانی می تواند باعث پیشرفت و رشد مدارس در مناطق و شهرستان ها گردد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت برازجان به بیان آمار طلاب و اساتید مدرسه پرداخت و گفت: در حال حاضر تعداد 74 طلبه و 17 استاد در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

وی خواستار توجه بیشتر به برنامه های تهذیبی و پژوهشی در مدارس علمیه شد و گفت: حضور اساتید درس اخلاق در مدارس علمیه سبب تقویت روحیه تهذیبی طلاب می شود، همچنین برنامه ریزی در امر پژوهش می تواند در ارتقای علمی طلاب بسیار موثر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری نیز در این جلسه هدف از این بازدید را بررسی اوضاع و احوال مدرسه عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه های مدیریت حوزه علمیه استان بازدید و سرکشی از مدارس علمیه شهرستان ها است که به همراه معاونان و کارکنان مدیریت حوزه علمیه استان کلیه موارد مدرسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت بودن مشکلاتی نسبت به برطرف شدن آن تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: الحمدلله با تلاش های صورت گرفته در مدیریت استان و مدارس علمیه، روند رو به رشد مدارس را شاهدیم و می توان با هم فکری برخی از مسائل و مشکلات موجود در حوزه علمیه را برطرف کرد.

گفتی است: حجت الاسلام خدری پس از این جلسه در جمع طلاب مدرسه سفیران سفیران هدایت برازجان حضور یافت و به سئوالات آنها پاسخ گفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha