سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
یاوران نماز

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از شرکت خواهران طلبه مدارس علمیه این استان در طرح «یاوران نماز» خبر داد.

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرّم آباد با اعلام این مطلب گفت: در طرح «یاوران نماز» بانوان طلبه آموزش های ترویج فرهنگ نماز را به صورت کاربردی فرا می گیرند.

وی با اشاره به این که تخصصی نمودن تبلیغ در راستای اجرای برنامه های ستاد اقامه نماز با حضور مبلغان و همچنین ارتقای سطح ملی مهارتی مبلغان و گسترش آموزش های فرهنگ نماز در جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این طرح است، افزود: در این طرح خواهران طلبه پس از موفقیت در مصاحبه عملی و شرکت در کارگاه مهارت های تبلیغ نماز، در اجرای برنامه های فرهنگی با ستاد اقامه نماز همکاری خواهند کرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه مرحله اول کارگاه بیان تبلیغ نماز روزهای ۲۰ و ۲۱ بهمن در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرّم آباد برگزار خواهد شد، یادآور شد: مرحله دوم این کارگاه نیز ۴ و ۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

عزیزی در پایان گفت: طلاب خواهر شرکت کننده در این طرح پس از موفقیت در آزمون این کارگاه گواهینامه تبلیغ نماز را دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آیسا توحیدیان IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
    0 0
    عالی بود