پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 پیاده روی خانوادگی طلاب

حوزه/ دومین همایش پیاده‌روی خانوادگی طلاب همراه با نمایشگاه عفاف و حجاب در اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری دومین همایش پیاده‌روی خانوادگی طلاب، اظهار داشت: این همایش در راستای اجرای برنامه‌های ورزشی-تفریحی برای طلاب و خانواده‌هایشان است که صبح جمعه در اهواز برگزار می‌شود.

وی ارتقاء روحیه نشاط معنوی طلاب را یکی از اهداف برگزاری این همایش برشمرد و تصریح کرد: از آنجایی که طلاب مروج سبک زندگی اسلامی هستند، در نظر داریم تا الگویی مناسب از ورزش های همگانی را به جامعه ارائه کنیم؛ چرا که امروزه در سایر برنامه‌های پیاده‌روی که در اقصا نقاط کشور برگزار می‌شود، مظاهر غیراخلاقی و نامتعارفی به چشم می‌خورد که مغایر با هرگونه آیین و سنت اسلامی-ایرانی است.

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به برنامه و بخش‌های جانبی دومین همایش پیاده‌روی خانوادگی طلاب، گفت: برگزاری دعای ندبه، اهدای جوایز به کودکان و نوجوانان، برگزاری نمایشگاه کتاب کودک و خانواده و همچنین عفاف و حجاب، از بخش‌های جانبی این همایش است.

حجت‌الاسلام کیانی، محل برگزاری این همایش را دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام کرد و گفت: إن‌شاءالله صبح جمعه ۱۷ دی‌، ساعت ۹.۳۰ پیاده‌روی خانوادگی طلاب از درب شماره یک آغاز و تا محل مسجد این دانشگاه، ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha