جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه همدان گفت: مرحوم آیت الله شرعی قبل از انقلاب از روحانیون مبارز و جان برکف حضرت روح الله بود و فعالیت های فراوانی در زمینه های علمی هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب داشت.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با تسلیت درگذشت مرحوم آیت الله حاج شیخ محمّدعلی شرعی(ره) موسس و مدیر سابق حوزه های علمیه خواهران و عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان این که عالمان و دانشمندان تا دنیا برقرار است زنده ‌اند و نزد پروردگار خود روزی می خورند، ابراز داشت: مرحوم  شرعی قبل از انقلاب یکی از روحانیون مبارز و جان برکف حضرت روح الله بود و فعالیت های فراوانی در زمینه های علمی هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب داشت.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ایشان در هشت سال دفاع مقدس خدمات فراوانی به انقلاب و رزمندگان اسلام و مردم ایران داشته و حتی فرزند خود را به انقلاب اسلامی هدیه کرد.

 مدیر حوزه علمیه همدان در پایان با اشاره به فعالیت آیت الله شرعی در جامعه مدرسین حوزه، خاطرنشان کرد: ایشان یکی از اعضای فعال جامعه مدرسین بود و عمر شریف خود را در راه پاسداری ولایت فقیه و معارف اهل بیت(ع) صرف کرد و تا آخرین لحظه عمرشان به فعالیت خود ادامه داده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha