پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویری از مرحوم آیت الله شرعی

حوزه/ مجاهدت و تلاش آیت الله شرعی منحصر به یک زمینه نبوده، بلکه در برهه و عرصه های مختلف قبل و بعد انقلاب متناسب با هر زمان فعالیت چشم گیر داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم پیشنمازی، مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس (س) ساری در مراسم  ارتحال عالم وارسته آیت الله شرعی (ره) که با حضور جمعی از اساتید و طلاب این مدرسه برگزار شد، گفت: این عالم خستگی ناپذیر و حقیقتا مجاهد و موسس مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران،  قبل از تاسیس این مرکز، در راستای لبیک به فرمان حضرت امام(ره)، مرکز علمی حوزوی جامعه الزهرا(س) را راه اندازی نمودند که سالانه تعداد زیادی طلبه و مبلغ  موفق را تحویل جامعه می دهد.

وی افزود: آیت الله شرعی با تاسیس مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران زمینه را  برای تحصیل علوم دینی هزاران خواهر مشتاق و تشنه دریافت معارف الهی و علوم وحیانی راه اندازی کردند تا نیازهای فرهنگی و دینی جامعه به خصوص بانوان توسط این قشر برطرف شود.

وی با اشاره به ویژگی های اخلاقی ایشان افزود: مجاهدت و تلاش ایشان منحصر به یک زمینه نبوده بلکه در عرصه های مختلف قبل و بعد انقلاب متناسب با هر زمان از جمله زمان انقلاب و جنگ تحمیلی حاضر بوده و به فعالیت پرداختند و در همین راستا فرزندشان را هم تقدیم اسلام نمودند.

   انتهای پیام313/48

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha