پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی در مراسم رونمایی از گروه گلشن ابرار پژوهشکده باقرالعلوم (ع)

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر اینکه علمای گذشته دارای خدمات زیاد بودند ولی متاسفانه بسیاری ناشناخته ماندند گفتند: شناسایی نام، ذکر و انتشار آثار آنان، موجب شوق، اشتیاق و جذب مردم به سمت دین می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی در مراسم رونمایی از مجموعه آثار گروه گلشن ابرار پژوهشکده باقرالعلوم (ع) که در دفتر معظم له برگزار شد، با بیان اینکه علمای گذشته دارای خدمات زیاد و حتی ذوالفنون بودند، ولی  متاسفانه بسیاری آز آنان ناشناخته ماندند گفتند: شناسایی نام، ذکر و یاد صالحین و انتشار آثار آنان موجب شوق، اشتیاق و جذب مردم به سمت دین می شود.

 ایشان افزودند: متاسفانه خیلی از آثار و نام علما اثر گذار دین و  مذهب شیعه به دلایل مختلف منتشر نشده است و جامعه اسلامی خبر ندارند که علمای اسلام برای  انتشار مکتب و احادیث ناب امامان(ع)  چه زحمت و سختی های فراوانی را متحمل شده اند.

معظم له بیان داشتند: زمانی که آثار و نام علمای ناشناخته منتشر می شود، تازه جامعه می فهمد، این بزرگان چه خدمات ماندگاری به جامعه دینی و ولایی کرده اند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی عنوان کردند: لازم است این نوع فعالیت ها بیشتر شود تا جامعه اسلامی از فعالیت، نام  و آثار ماندگار بزرگان دین با خبر شوند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha