شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دروس طلبگی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز از پیشرفت ۱۰۰ درصدی پروژه استاد سرای این مدرسه خبر داد و گفت: باید زمینه حضور اساتید توانمند در شهرستان ها و مناطق محروم کشور فراهم شود.

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرّم آباد با اشاره به اینکه عملیات ساخت استاد سرای مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با زیربنای ۸۰۰ متر مربع از سال ۸۸ آغاز شد گفت: ساخت این استادسرا در سال ۹۳ شتاب گرفت و هم اکنون آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه این استاد سرا با ۶ واحد ۱۱۰ متر مربعی در دو طبقه ساخته شده است، یادآور شد:با ساخت استاد سرا برای اسکان اساتید و خدمات اقامتی می توان شاهد ارتقاء رشد کمی و کیفی آموزش در مدارس علمیه بود.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با بیان اینکه احداث اماکن اقامتی و ساخت استاد سراهای حوزوی در مجاورت مدارس علمیه ضروری است، خاطر نشان کرد:ارائه خدمت به اساتید حوزه ، بالا بردن کیفیت آموزش و همچنین ضریب ماندگاری اساتید توانمند در مدارس علمیه شهرستانها احداث استاد سراها و مراکز اقامتی حوزه را به یک ضرورت تبدیل نموده است.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان با اشاره به اینکه امید می رود عملیات ساخت استاد سرا و مهمانسرای حوزوی در نقاط مختلف استان شتاب گیرد، افزود:در این زمینه نیازمند همت خیران خواهیم بود و نیاز است در این زمینه خیران با همت والای خود پای کار بیایند تا ساخت و احداث این مراکز توسعه یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha