شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سال آینده بزرگترین مسجد و کلیسا در مصر ساخته می‌شود

حوزه/ عبدالفتاح سیسی رئیس جمهور مصر برای سومین سال متوالی در جشن کریسمس شرکت کرده و وعده ساخت بزرگترین مسجد و کلیسا را در این کشور داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر که برای سومین سال متوالی در جشن کریسمس مسیحیان در مصر حضور یافته بود وعده داد که قصد دارد بزرگترین مسجد و کلیسا را در مصر بسازد.

رئیس جمهور مصر با بیان اینکه 100 هزار پوند مصری به این پروژه اختصاص داده شده است اعلام کرد که این کلیسا و مسجد تا سال 2018 آماده خواهند شد.

وی همچنین افزود که همچنان قصد دارد تمام کلیساهایی را که در زمان حکومت محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر تخریب شده یا به آن‌ها خسارت وارد شده بازسازی کند و قول خود را در این رابطه فراموش نکرده است.

برپایه این گزارش به نقل از egyptianstreets.com ، وی از تاخیر رخ داده در بازسازی کلیساها عذرخواهی کرده و گفت: دو کلیسا یکی در منیا و دیگری در العریش هنوز در دست ترمیم قرار داشته و کار بر روی آن‌ها تا دو هفته آینده تکمیل می‌شود. سایر کلیساها را نیز به تدریج بازسازی خواهیم کرد.

سیسی در پایان سخنانش گفت: زشتی هیچ جایگاهی در اینجا ندارد و تنها زیبایی در میان ما جا دارد. من الان در خانه خدا هستم و از او می‌خواهم که مصر را در امان نگاه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha