جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی امام جمعه قائمشهر

حوزه/ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که باید از حرکت های شعاری در مسأله اقتصاد مقاومتی به شدت پرهیز شود، گفت: متأسفانه یکی از مهم ترین آسیب های این مسأله مهم شعار محوری آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علمی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار جمعی از جوانان نخبه شهرستان قائمشهر با اشاره به دیدار هفته گذشته جمعی از نخبگان دانشجویی و مدال آوران مسابقات علمی و المپیادی ها با رهبر معظم انقلاب اسلامی، این گونه دیدارهای صمیمی و دلنشین را نشان دهنده دغدغه بالای مقام معظم رهبری نسبت به امور نخبگان و جوانان کشور دانست.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه بسیار زیادی به امور جوانان دارند، افزود: یک رابطه قلبی دو طرفه میان مقام معظم رهبری و جوانان کشور وجود دارد که این علاقه در دیدارهای عمومی معظم له با جوانان کاملاً مشهود است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که خداوند متعال فرصت خوبی به همه ما داده و یکی از این فرصت ها زندگی در سایه امامت و ولایت است، تصریح کرد: اگر آحاد جامعه به ویژه نخبگان تابع ولایت و رهبری باشند به حتم جامعه به یک رشد خیره کننده ای دست خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان به مسأله اقتصاد مقاومتی و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در تحقق آن اشاره کرد و با بیان این که اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر تحرک های گوناگون جهانی مثل تحریم ها مصون نگاه خواهد داشت، تصریح کرد: اگر واقعاً ما مقاومت را در همه عرصه ها به ویژه اقتصاد مقاومتی جدی بگیریم، این شیوه اقتصادی اقتصاد سد محکمی در برابر هرگونه تهدید و تحریم های اقتصادی دشمنان خواهد بود.

امام جمعه بهشهر با بیان این که مقام معظم رهبری با طرح این مسأله و ابلاغ سیاست های آن به دولت راه را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور کاملاً به مسؤولان و دولتمردان کشور نشان دادند، گفت: امروز مهم ترین وظیفه دولت تلاش در جهت تحقق این سیاست های مهم است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که باید از حرکت های شعاری در مسأله اقتصاد مقاومتی به شدت پرهیز شود، گفت: متأسفانه یکی از مهم ترین آسیب های این مسأله مهم شعار محوری آن است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی، اقتصاد مقاومتی بهترین راه حفظ استقلال و دوری از وابستگی کشور به بیگانگان دانست و تصریح کرد: تنها راهی که می توان کشور را از وابستگی به غربی ها رهایی و داد زمینه را برای توسعه و رونق تولیدات داخلی فراهم کرد، موضوع اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که همراه شدن حرکت علمی با آرمان های معنوی و انقلابی، زمینه ساز به سامان رسیدن مسائل کشور خواهد بود، گفت: مشکلات امروز غرب، فقدان معنویت و دین و ارزش های اخلاقی در مجامع غربی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اقتصاد مقاومتی یک اندیشه تجربه شده در دنیا است و تنها مختص ما نیست، تصریح کرد: اگر همه بخش های کشور به ویژه مسؤولان اجرایی نسبت به این اصل مهم دغدغه داشته باشند به حتم شاهد رشد و تعالی اقتصاد داخلی خواهیم بود.

وی با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی، ایران اسلامی را به یک کشور توانمند در عرصه های مختلف تبدیل خواهد کرد، خاطرنشان کرد: این تجربه موفق در عرصه فناوری هسته ای و همچنین نظامی را مشاهده کردیم که علیرغم تحریم های گسترده دشمنان، نخبگان و جوانان ایران اسلامی به پیشرفت های خیره کننده ای در این عرصه دست یافتند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha