جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مجتبی قائد امینی-مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون

حوزه / حجت الاسلام قائد امینی گفت: فاصله انداختن بین مردم و روحانیت از توطئه های ویرانگر و هجمه های فرهنگ غرب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مجتبی قائد امینی، امروزبه همراه معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در نشستی با مدیر ومعاونین حوزه علمیه قزوین، به نقش مهم روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و اظهارکرد: امروز روحانیت همچنان در تمام عرصه های مختلف علمی و سازندگی، سیاسی و اجتماعی نقش اثرگذاری داشته که  حضور روحانیون در بخش های مختلف نظام خود بیانگر این مطلب است.

مشاور استاندار قزوین در امور روحانیون عنوان داشت:  استان قزوین ظرفیت پذیرش روحانیون و طلاب و استفاده از توان آن ها را در بخش های پژوهشی و اجتماعی و فرهنگی دارد.

وی افزود: روحانیون تاثیر شگرفی را در کم کردن جرائم و آسیب های اجتماعی دارند و تهیج روانی خوبی را در مردم با بالا بردن سطح ایمانشان دارند.

حجت الاسلام قائد امینی تصریح کرد:  فاصله انداختن بین مردم  و روحانیت از توطئه های ویرانگر و هجمه های فرهنگ غرب است و یکی از راه های جلوگیری از بروز این مشکل، تقویت آموزه های دینی و باورهای اعتقادی مردم و زمینه سازی برای بیشتر شدن ارتباط جامعه با روحانیت است.

وی، امنیت و اقتدار ایران اسلامی را در به برکت خون شهداء و تدابیر مقام معظم رهبری دانست  و ابراز کرد: عزت، اقتدار و امنیت کشور مدیون خون شهدا و پیروی است و هرچه بیشتر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کنیم، امنیت و  اقتدار ایران بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha