شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فراخوان عمومی  مردم و بزرگان استان الحدیده یمن علیه عربستان

حوزه/ یمن کشوری است که مادران آن با شادی از فرزندان شهید خود استقبال می کنند و مردان آن با سربلندی از میان آواره های برجای مانده از حملات متجاوزان به پا می ایستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته بزرگان و رهبران و مشایخ استان الحدیده یمن از جمله صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی استان الحدیده، حسین مقبولی معاون اقتصادی نخست وزیر، حسن البهیج استاندار الحدیده و تعدادی از وزرای دولت نجات ملی با حضور در یک گردهمایی در کنار مردم این استان علیه تجاوز عربستان و آمریکا به یمن فراخوان دادند و حمایت خود از نیروهای نظامی یمن در برابر متجاوزان را اعلام کردند.

در این نشست صالح الصماد ضمن تاکید بر ضرورت بازگشت استان الحدیده به جایگاه واقعی خود در مسائل یمن و مبارزه با متجاوزان گفت: مشاهده درد و رنج مردم به ویژه از سوی رهبران و مسئولان کشور باعث خواهد شد آنها بیش از پیش برای خدمت به مردم احساس وظیفه کنند.

وی افزود: یمن کشوری است که مادران آن با شادی از فرزندان شهید خود استقبال می کنند و مردان آن با سربلندی از میان آواره های برجای مانده از حملات متجاوزان به پا می ایستند و همه مردم در برابر مشکلات و بحران اقتصادی صبر پیشه می کنند و این مسئولان را بر آن می دارد تا از چنین مردمی دفاع کنند.

استاندار الحدیده نیز در این نشست با ارائه گزارشی از حملات بیرحمانه متجاوزان عربستان به یمن و خسارت های جانی و مالی حملات هوایی عربستان به یمن خاطر نشان کرد تجاوز عربستان به یمن در طول تاریخ بی  سابقه  است و چنین جنایتی در تاریخ یمن سابقه ندارد، اما مردم یمن همچنان با اتحاد و یکپارچگی در برابر متجاوزان و دشمنان ایستاده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha