جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی

حوزه / مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: وحدت، راهکاری مطمئن برای دفع دسیسه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی، امروز در جمع اعضای حلقه های صالحین مدارس علمیه استان قزوین ، که در سالن اجتماعات مدرسسه امام صادق (ع) برگزارشد با اشاره به تهدیدات انقلاب اسلامی اظهار کرد: استکبار و هویت استکباری دشمنان، اولین تهدیدی است  که در پی براندازی و استحاله هویت انقلاب اسلامی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خاطرنشان کرد: در دورانی که منطقه با چالش‌های مختلفی همراه بوده و انقلاب اسلامی هم با تهدید  دشمنان  مواجهه است، که با بصیرت انقلابی و شناخت تهدید ها می توان با سلامت هرچه تمام تر ادامه مسیر انقلاب را پیمود.

وی با بیان اینکه نفوذ، خطرناک ‌ترین نوع تهدیدات است، تصریح کرد: نفوذ، تهدید خطرناکی برای انقلاب است؛  چرا که در نفوذ تمام مراحل ازجمع آوری اطلاعات اجرا و تصمیم گیری و تصمیم سازی توسط نیروهای درونی شکل می گیرد و این امر پیچیده ای برای شناسایی و دفع خطر است.

حجت الاسلام معبودی اظهار داشت: تسخیر ذهن و تفکر  مردم و مدیریت ادراک است و مردم را با تبلیغات فروان  و بزک نمایی طوری مدیریت کنند که شناخت دشمن از دوست و تهدید از فرصت برای مردم مشکل شود و دقیقا چیزی را انتخاب کنند که خیر و صلاح استکبار درآن باشد.

وی ادامه داد: تهاجم فرهنگی" در مقایسه با تهاجم نظامی یا اقتصادی، دارای ویژگی‏های منحصر به فردی است؛ تهاجم فرهنگی معمولاً نامرئی و نامحسوس است و امروز دشمنان  در تلاش هستند که آرمان های  والای انقلاب اسلامی را مورد هجمه و تهاجم خود قرار دهند که  باید هوشیار باشیم.

مسئول نمایندگی حوزه ولی فقیه در سپاه استان بیان داشت: یکی از راه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی و در امان ماندن از آن، تقویت بینش دینی و سیاسی جامعه است.

وی ابراز کرد: یکی از راه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی و در امان ماندن از این تهاجم همه جانبه، داشتن الگوهای مناسب است .

حجت الاسلام معبودی به وحدت و همبستگی در جامعه اشاره و بیان داشت:دشمنان همیشه در تلاش هستند که  تفرقه و جدایی را بین مردم ایجاد نمایند که باید هوشیار توطئه های آنان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha