جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسن طاهری استاد حوزه علمیه همدان

حوزه/ حجت الاسلام طاهری گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی سیاست مداری بود که دنیا روی نظرات ایشان حساب می کرد و به امام(ره) و رهبری وفادار بود و در پیام مقام معظم رهبری توصیفات لازم و کامل ذکر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام حسن طاهری، در مراسم رحلت حضرت معصومه(س) که صبح امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در همدان برگزار شد با اشاره به جایگاه توجه به مرگ اظهار داشت: امام علی(ع) فرمود ای مردم همواره صدای مرگ شنیده می شود و باید نسبت به این مساله آماده شوید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: باید توشه برداشت چرا که راه طولانی است و بهترین توشه برای این مسیر تقوی الهی است که در همه ادوار منازل مرگ انسان را همراهی می کند.

استاد حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: ورود به منزل قبر بسیار وحشتناک است و وقتی میت وارد قبر می شود، هیچ فردی مانند میت در دنیا غمناک نمی شود و بهترین تسکین دهنده نماز وحشت است.

وی با اشاره به اهمیت پرداخت دیون اظهار داشت: برخی افراد پیش از پرداخت کردن دیون میت به دنبال مسائل تشریفاتی و تجملاتی هستند که گاهی هیچ منفعتی برای میت ندارد.

حجت الاسلام طاهری اظهار داشت: در روز قیامت بسیاری از افراد به دنبال بازگشت به دنیا هستند که خطاب می رسد این امر ممکن نیست و باید پیش از این به فکر می بودید.

استاد حوزه علمیه همدان با اشاره به غفلت انسان نسبت به عمر اظهار داشت: مردم از کم شدن مال خائف هستند ولی نسبت به گذر عمر هیچ دغدغه ای ندارند.

وی در پایان با تسلیت  ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، ابراز داشت: آیت الله هاشمی سیاست مداری بود که دنیا روی نظرات ایشان حساب می کرد و به امام(ره) و رهبری وفادار بود و در پیام مقام معظم رهبری توصیفات لازم و کامل ذکر شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha