چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی / بجنورد

حوزه / نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با صدور پیامی درگذشت عالم مجاهد آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به مقام معظم رهبری و امت انقلابی ایران اسلامی تسلیت گفت.

وی با تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: آیت‌الله رفسنجانی در سال های پیش از انقلاب تا آخرین لحظه عمر بابرکت خویش یار و یاور امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به اینکه این عالم بزرگ در طول عمر بابرکت خود لحظه‌ای از خدمت به اسلام و انقلاب و نظام اسلامی دریغ نکرد، افزود: آن مرحوم از مؤسسان انقلاب و نظام اسلامی بود و در عین حال مبارزی انقلابی و مجاهدی پیشتاز در دوران غربت اسلام به شمار می‌رفت.

وی با یادآوری روحیه استکبارستیز رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: مرحوم آیت‌الله رفسنجانی همواره سرباز ولایت بود و عمر بابرکت خویش را در راه اعتلای اسلام و نظام اسلامی صرف کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: این عالم بزرگ حتی در دوران زندان و تبعید هم با نوشتن کتاب برای معرفی اسلام و امام راحل تلاش می‌کرد.

وی با تأکید بر اینکه همه ما باید قدردان زحمات و خدمات 40 ساله مبارزان دوران انقلاب و خدمتگزاران به اسلام و جامعه دینی باشیم، گفت: باید یک عمر مبارزه و خدمت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، الگویی برای جوانان و نیروهای انقلابی باشد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha