پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید حسن نصرالله

حوزه / دبیرکل حزب الله لبنان ابراز داشت:آیت‌الله رفسنجانی به آرمان فلسطین و مقاومت در برابر صهیونیست‌ها ایمان داشت و آرمان فلسطین در تمام فعالیت های روزهای طولانی‌ مبارزه‌اش در برابر حکومت شاه مستبد پهلوی و نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضور داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، «سید حسن‌ نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلت نظام را تسلیت گفت و اعلام کرد: وی در طول مدت 34 سال ، حامی مقاومت لبنان بود.

سید حسن نصرالله در ابتدای پیام خود به نمایندگی از حزب‌الله، تمامی اعضای مقاومت و خانواده‌های شهدا و جانبازان، درگذشت هاشمی رفسنجانی را به آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، ملت ایران و خانواده وی تسلیت گفت.

سید نصرالله تصریح کرد: آیت‌الله رفسنجانی به آرمان فلسطین و مقاومت در برابر صهیونیست‌ها ایمان داشت و آرمان فلسطین در تمام فعالیت های روزهای طولانی‌ مبارزه‌اش در برابر حکومت شاه مستبد پهلوی و نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضور داشت.

وی افزود: ما مردی بزرگ از مردان اسلام را از دست دادیم و حزب‌الله لبنان هرگز حمایت های آیت الله هاشمی از خود را فراموش نخواهیم کرد ؛ او با شادی ما شاد و با ناراحتی ما ، ناراحت می‌شد و حتی یک روز نیز از یاری ما دست برنداشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha